fbpx

    טופס יצירת קשר


    מרחב למידה חדשני כמאיץ פדגוגי

    מדוע ידועה האמירה – מרחב למידה חדשני כמאיץ פדגוגי? ובכן, מדובר על מרחב למידה שכולל כמה היבטים. שבירת קירות אמתית, אך הכול נשאר וירטואלי. מעצבים מרחבי למידה פעילים מתוך חשיבה עניינית. ומרהטים אותם ברוב ססגוניות. ומתוך מחשבה על צבעים מרגיעים, שמעודדים חשיבה ויצירתיות. על מנת שמרחבי הלמידה החדשניים יהוו בתור מאיץ פדגוגי, צריך לשנות את מה שהיה מסורתי פעם. כל כיתת לימודים, עם עשרות תלמידים, ומורה “שמנצח על כולם”. המהפך הנוכחי מורה על מקומות לימודים עם מנעד רב של מחנכים / מורים. כאשר כולם פועלים בשיתוף פעולה. אף בעבודת הלומדים, ואף בתכנון הכללי. כמו כן, מתקיים שוני בהיבטים שהיו מוסדרים קודם. משמע – שיעור שנמשך כחמישים דקות כמעט, התקצר בהרבה, מתוך התחשבות ביכולת הריכוז של התלמידים. וכיוצא בזה.

    מה הוא בדיוק מרחב למידה חדשני כמאיץ פדגוגי?

    אם עדיין לא הבנתם מה הם בדיוק מרחבי למידה חדשניים כמאיץ פדגוגי, נשמח להסביר. מגדירים סביבת למידה באופן כללי בתור מרחבים פיסיים, שבהם ניתן ללמד. כאשר הכוונה לימודים באמצעות טכנולוגיות מתפתחות ומודרניות. תוך כדי עידוד אינטנסיבי של הלומדים בשיעורים. ברמה הכללית, הכוונה כי התלמידים ילמדו בכל זמן נתון, ובכל מקום. ואם נדייק יותר – מרחב למידה זה בא לשקף את האידיאל, שלאורו הלימודים יכולים להתקיים בכל רגע ובכל מקום, באמצעות כל מורה. כאשר הדגש הוא, שמערכת היחסים בין התלמידים למורים בעצם משקפת את החיים האמתיים.

    האלמנטים החשובים לבניית מרחב למידה חדשני כמאיץ פדגוגי

    כאשר דנים בבנייה של מרחב למידה חדשני כמאיץ פדגוגי, הדבר הכי חשוב הוא לשים דגש לאלמנט הנוחות. כאשר תלמיד לומד בתנאים שאינם נוחים, הוא כמובן שלא יצליח ללמוד כראוי. וכאשר אנו טוענים “נוחות”, אנו מתכוונים לתחושות הרווחה של התלמידים. מן ההיבט הנפשי והפיסי כאחד. ועל מנת שיהיה נוח ללמוד, צריך להקפיד שמרחב הלמידה יהיה מרוהט באופן ארגונומי ומתאים. שיהיה כניסה מספקת של אור. שהאקוסטיקה תהיה במיטבה. וכיוצא בזה.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content