fbpx

    טופס יצירת קשר


    מרחב לימוד דיגיטלי

    מה זה מרחב לימוד דיגיטלי? ברמה הפשוטה שלו, הוא חלל המאפשר למידה ממוקדת ויעילה במישור הדיגיטלי. הלמידה יכולה להתרחש בפלטפורמה דיגיטלית כלשהי, כמו למידה בתוכנת ZOOM, GOOGLE CLASSROOM ואף אפשרויות אחרות. והלמידה יכולה להתרחש בתוככי כיתה פיזית למדי, כאשר יש באזור אמצעים דיגיטליים מסייעים.

    מרחב לימוד דיגיטלי – לחלוק משהו ביחד

    בימים בהם יותר ויותר קל ללמוד קורסים בצורה מקוונת, ואף להשתתף בתוכניות לימודים שלמות דרך ה-ZOOM, ניתן לראות ולהבין מדוע ואיך מרחב לימוד דיגיטלי יכול להיות שימושי. מרחבי למידה חדשניים עולים בביקוש ויותר אנשים מעוניינים בהשכרת מרחבים לימוד מסוג זה. במקום לשבת במקום רועש, עמוס, סואן – או פשוט כזה שאינו מוכוון למידה ממוקדת, יש אפשרויות אחרות. לדוגמה, לקחת את כל הלומדים ולהציב אותם יחדיו במרחב משותף לצורך הלמידה. במתחם הכיתות של Os Class מבית אורין שפלטר, ישנה אפשרות להשתמש בעמדות המחשב, המנחה, המקרן והלוח המחיק כדי לשלב סגנונות למידה. הן ברובד הפיזי והן ברובד הדיגיטלי.

    מרחב לימוד דיגיטלי – פונקציות מיחשוביות

    בצורה זו, המנחה יכול להפעיל אפליקציות בעמדות המחשב של כל אחד ממשתתפי מרחב הלימוד. ובכך, גם כיתת מחשבים פיזית להפליא יכולה להפוך למעין מרחב לימוד דיגיטלי. למעשה, ייתכן שיש יתרון בהפעלת מרחב דיגיטלי בתוך מרחב פיזי. שכן, ברמה הפיזית מתקיים מפגש. ניתן לראות אנשים, לדבר איתם בהפסקה ולהרגיש תחושה של ביחד. אמנם, אפשר לראות את כל “הכיתה” במצלמות הזום השונות כנוהל. ועם זאת, אפשר להביט ימינה ושמאלה ולזהות את הנוכחות הפיזית של כל אחד מהמשתתפים. ובכך אפשר לשלב בין כל העולמות. לקבל את היתרונות הטמונים בלימוד דיגיטלי, כמו גם את ההטבות שיש בחברותא. לא עוד כיתת לימוד משעממת ומיושנת – אלא מרחב לימוד דיגיטלי וחדשני שמספק חווית למידה חוויתית.

    מרחב לימוד דיגיטלי – שיח מורה ותלמיד

    כאשר מייצרים מרחב לימוד דיגיטלי במסגרת מפגשים פיזיים, אולי בכיתות מחשבים מאובזרות כמו שיש במתחמי Os Class – יש אפשרות לייצר שיחה מורה ותלמיד, דבר שיכול לחזק את הלמידה עצמה, כמו גם את תחושת החברותא באזור ובקורס עצמו.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content