fbpx

    טופס יצירת קשר


    מרחב לימודי דיגיטלי

    העולם של היום אינו העולם של אתמול, שכן יותר ויותר ניתן ללמוד גם בחלל הדיגיטלי. במקום להגיע לכיתה, ניתן להתחבר כדרך הזום, או להתחבר לקורס ווירטואלי וללמוד את כל הנדרש במרחב למידה חדשני כמו זה. למעשה, יש שיגידו שהמורה פחות נדרש כמקור כל הידע, אלא דווקא כמדריך שעוזר לתלמיד להבין את החומר הקיים במקור ידע חיצוני למורה. כמו לדוגמה, מורה שיושב עם קבוצות קטנות של תלמידים, אשר מקבלים את הידע שלהם מקורס וידאו חיצוני. כך או כך, ככל שהדיגיטציה של עולם החינוך הולכת ומתעצמת, כך נדמה שנוצר לו מרחב לימודי דיגיטלי.

    מרחב לימודי דיגיטלי – רצף של ווירטואליות ופרונטליות

    מרחב לימודי דיגיטלי עלול להיות פשוט, כמו ילד שיושב מול מחשב בבית. כאשר המרחב הלימודי הוא זה המתאפשר כדרך הפלטפורמה האינטרנטית ותו לא. לדוגמה, GOOGLE CLASSROOM  היא פלטפורמה המאפשרת העלאתם של תכני לימוד ישירות לאינטרנט. ובכך להפוך את השיעורים למקוונים. המרחב קיים בפלטפורמה, והתלמיד רק מתבקש להתחבר אליו. מנגד, המרחב הדיגיטלי יכול להיות פרונטלי ופיזי יותר.

    מרחב לימודי דיגיטלי – בקוטב הפיזי

    באילו מצבים מרחב לימודי דיגיטלי יכול להיות פיזי? ובכן, נניח שאנחנו נכנסים לכיתת לימוד רוויה בעמדות מחשב, אשר כולן מכוונות על אתר ספציפי. בעוד שיש מדריך או שניים, הרכונים אל מול עמדת מנחה. ו/או מתהלכים בין התלמידים ועמדות המחשב השונות. זאת כדי לפקח על הלמידה ולראות שכולם מסתדרים. חלל למידה מסוג זה נקרא “כיתה חכמה” שמכילה בתוכה את כל הציוד הדרוש למרחב לימודי דיגיטלי. גם כאן ניתן לדבר על מרחב לימוד דיגיטלי. אלא שהמאפיינים שלו הם יותר פיזיים. ואפשר לראות זאת כמעין החזקת ידיים ממשית.

    מרחב לימודי דיגיטלי – מבית אורין שפלטר

    כיתות הלימוד של  OS CLASS מבית אורין שפלטר, מאפשרות יצירתו של מרחב לימודי דיגיטלי שכזה, מתוקף האבזור הקיים בהן. בין אנו מדברים על עמדות מנחה, עמדות מחשב מרובות, מקרנים ולוחות מחיקים – יש הרבה מתוך מה שצריך כדי לייצר מרחב לימוד דיגיטלי.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content