fbpx

    טופס יצירת קשר


    מרחבי למידה משרד החינוך

    באופן פשטני, ניתן להגיד כי משרד החינוך אחראי על רבדים רבים בתהליכי הלמידה המיושמים כיום במוסדות הלימוד בארץ. ביניהם, אחראי משרד הלימוד על מגמות העשרה בית ספריות שונות. ישנן מגמות מיוחדות או ייעודיות יותר, שדרושות כיתות העשרה מתאימות. במקרים מסוימים, קיימים מרחבי למידה משרד החינוך אחראי להם. כלומר, הוא מנחה את בית הספר ואולי אפילו מספק תקציבים כדי לייצר מרחב כיתתי עם כל האבזור. ובמקרים אחרים, אפשר שיהיה משתלם יותר דווקא להשכיר כיתה שכזו לפי צורך.

    מרחבי למידה משרד החינוך – שיקולי מאפיינים לבחירת מרחב

    לדוגמה, בעת הקמת מרחבי למידה משרד החינוך, נשקול מאפיינים שונים המשחקים לתוך הנושא. לדוגמה, בחירת המקום, עיצוב המקום עצמו, בחירת הציוד המתאים, כמו גם הצורך לייעד את הציוד כך שיעשיר את משתתפי המגמה. או פשוט, את התלמידים הלוקחים חלק במסגרתה. ניתן למצוא מרחבי למידה פעילים כמעט בכל עיר וכל שעלינו לעשות הוא לחפש את אלו שעונים על הצרכים שלנו.

    מרחבי למידה משרד החינוך – אילו כיתות יכולות להתאים?

    במסגרת מרחבי למידה משרד החינוך, אפשר לכלול את הריהוט עצמו. לדוגמה, באם ניתן לתת מקום לכל התלמידים המשתתפים. ובאם ניתן להניע ולשנע את הריהוט ממקום למקום. בין אם אנו מדברים על כיסאות. עמדות מחשב. ושלל פריטים אחרים שיש צורך להחזיק לצורך אפשור השיעור. באופן כללי, יש לשים עין גם על תחזוקת הציוד ולוודא שהוא נשמר באיכותו לאורך זמן. ובאם מדובר על ציוד שנכלל במסגרת כיתות להשכרה, כמו אלו שניתן להשכיר מטעם  OS CLASS, כיתות לימוד להשכרה מבית אורין שפלטר, סביר להניח שיש כאן כבר “אבא ואמא” שדואגים לטיב, איכות ותחזוקת הציוד לאורך זמן. וזאת כדי שיהיה ניתן להשכירו לטווח הארוך, לשיעורים נוספים.

    מרחבי למידה משרד החינוך – להשתמש בערוץ הוויזואלי

    ציוד נוסף שחשוב לכלול במסגרת מרחבי למידה משרד החינוך, הוא זה של הלוח המחיק. שכן, במגמות העשרה שונות, יש ערך בשרטוט רעיונות והכתבת מודלים רעיוניים. עצם היכולת להשתמש בלוח מחיק, אביזר חיוני שסביר שקיים ברוב כיתות העולם, יכולה להעשיר רבות שיעורי מגמות יהיו אשר יהיו. זאת כי רבים האנשים שנהנים לקלוט מידע כדרך הערוץ הוויזואלי, מעבר לערוץ האודיטורי (השמיעתי). כך שהיכולת להדגים להם באופן וויזואלי את החומר, יכולה לסייע לתהליך הלמידה שלהם. ולמרבה המזל, OS CLASS אכן מספקת כיתות להשכרה המאובזרות בכל טוב, שיש בהן כמובן לוח מחיק המאפשר זאת.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content