fbpx

    טופס יצירת קשר


    מרחבי למידה לסטודנטים בירושלים

    רבות דובר אודות מרחבי למידה לסטודנטים בירושלים. כאשר מרחב הלמידה נותן ביטוי לאלמנט היצירתיות, כפי שעושים היטב במתחמי OS Class מבית אורין שפלטר. למרצה אין בעיה לאפשר יותר חופשיות בכיתה. כמו למשל – שהסטודנטים ינהלו ביניהם שיחות ערות. שיקבלו סיוע, על מנת למצוא פתרונות לבעיות שמטרידות אותם. ובכלל, לניהול מיטבי של זמן הלימודים. עד כדי כך, שהסטודנטים עשויים גם לבצע פעילויות ייחודיות. על מנת ללמוד חומרים חדשים במרחבי הלמידה, באופן קינסטי. בעוד שהמרצים מאפשרים דרכי למידה  פתוחות, וכל החומר מוטמע היטב, ההתנהלות של הסטודנטים  נינוחה ובטוחה יותר. פיתרון זה הרבה יותר טוב מהשכרת כיתות לימוד סטנדרטיות שלא מאפשרות את הדבר. ומה אומרים על כך המחקרים? המשיכו לקרוא ותבינו הכול.

    האם מרחבי למידה לסטודנטים בירושלים אפקטיביים ללמידה?

    עם הפנים לקדמה, בעוד שמי שמתכנן ומיישם מרחבי למידה לסטודנטים בירושלים, ועושה שימוש בתצורות של מרחב לימודים מפנק. עולה השאלה – האם מרחבי למידה, כדוגמת אלו של במתחמי OS Class מבית אורין שפלטר, אכן אפקטיביים ללמידה? התשובה היא חיובית לגמרי. ואיננה תלושה מהמציאות. כי אם היא נתמכת בממצאי מחקרים. אשר מצאו, כי יש קשר הדוק בין המצב הפיסי של מרחבי למידה. כמו למשל – תאורה נכונה. איכות אוויר במיטבה. ירוק עד. וכיוצא בזה. מרחבי הלמידה משפרים בוודאות את הבריאות הגופנית של הסטודנטים. כמו גם, הם משפרים את הביצועים האקדמיים שלהם.

    כיצד מרחבי למידה לסטודנטים בירושלים משפרים את הלך הרוח הנפשי?

    ולא רק השפעה פיזית יש על הסטודנטים. על פי מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי באמצעות מרחבי למידה לסטודנטים בירושלים, כמו במתחמי OS Class מבית אורין שפלטר. התפיסות החיוביות של הסטודנטים ממריאות קדימה. מרחבי למידה מסייעים רבות ללמידה חוויתית ואפקטיבית לסטודנטים ולמורים כאחד וזאת במישורים של תנאי ישיבה, האקלים במקום הלימודים, וכיוצא בכך. נמצאה קורלציה מדהימה, של סבירות מועטה מפני הדאגה לבריאות הנפשית של הסטודנטים. כמו כן, הוכח כי הצלחתם האקדמית נמצאת בעלייה מטאורית. בנוסף לכך, מחקר נוסף שבוצע באנגליה, מצא כי יש כמה מאפיינים עיצוביים של מרחבי למידה. אשר שותפים להצלחה של הסטודנטים. לרבות – טמפרטורה, צבעים, איכות האוויר ואורות. כל אלה, בצורה הוליסטית, מתקשרים להצלחה בלימודים של הסטודנטים.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content