fbpx

    טופס יצירת קשר


    מרחבי למידה דיגיטליים

    מרחבי למידה דיגיטליים יכולים להיות פונקציה של למידה במרחב הדיגיטלי. לא משנה אם מדובר בתלמידים בכיתות היסודי, או בתלמידים באוניברסיטאיות. המרחב הדיגיטלי כולל הן הרצאות זום והן קורסים מצולמים מראש. ניתן לגשת למרחב הדיגיטלי כדרך המחשב הביתי, המחשב הכיתתי ואפילו כדרך מכשירי הטלפון החכמים והטאבלטים.

    מרחבי למידה דיגיטליים – יתרונות קיימים

    מרחבי למידה דיגיטליים מציגים מספר יתרונות. ראשית, כל תלמיד יכול ללמוד בקצב שלו. זאת כאשר אנו מדברים על קורס מוקלט ומצולם מראש, שניתן להריץ אחורנית בהתאם לרצון ולדרישה. כאשר מדובר בהרצאות זום, לא ניתן להריץ את השידור אחורנית, אלא אם כן מדובר בהקלטה של ההרצאה. אלמנט נוח להפליא שניתן לשלב במסגרת הרצאות ווירטואליות.

    מרחבי למידה דיגיטליים – חסרונות אפשריים

    מנגד, מרחבי למידה דיגיטליים, עלולים להציג גם מספר חסרונות. ראשית, התלמיד נמצא לבדו אל מול המחשב. אין בהכרח חוש או חוויה של קהילתיות. לא בין התלמיד לחבריו לספסל הלימודים, ולא בין התלמיד למורה. אמנם, גם בחלל אוניברסיטאי אין בהכרח אינטראקציה ישירה בין התלמיד למרצה, או בין התלמיד לחבריו המרובים לאולם ההרצאות – אך לכל הפחות יש חוויה חברתית ענפה. בנוסף לכך, מרחבי למידה אחדים אינם זמינים כל הזמן וחשוב לבדוק מרחבי למידה פעילים שיספקו לכם את המענה למרחב למידה דיגיטלי זמין.

    מרחבי למידה דיגיטליים – לשלב בין העולמות

    ועם זאת, ניתן בהחלט לשלב בין מרחבי למידה דיגיטליים, למרחבי למידה פיזיים. שכן, ניתן לקחת ולהביא את המרחב הדיגיטלי לתוך המרחב הפיזי. ופשוט לבסס את הלמידה גם באמצעים פרונטליים יותר. לדוגמה, אם ניקח כיתה להשכרה של OS CLASS, מבית אורין שפלטר, ונמלא אותה בתלמידים – עדיין נוכל לגשת לחלל הווירטואלי. כך או כך, מרחבים אלו הם מרחבי למידה חדשניים המכילים את כל הציוד והאווירה הנדרשת לחווית למידה אפקטיבית ונוחה.

    מרחבי למידה דיגיטליים – גישה פרונטלית

    שכן, במסגרת האבזור המוצע בכיתות OS CLASS,  ישנה אפשרות להתחבר לעולם הווירטואלי כדרך עמדות מחשב מרובות. ובכך, תלמידים יכולים לגשת לתוככי מרחבי למידה דיגיטליים, גם כאשר הם ישובים באופן פיזי ופרונטלי עם חבריהם לספסל הלימודי. כך שישנה חוויה חברתית, כמו גם גישה ישירה למורה או מרצה. ועדיין, ניתן ליהנות מאי אילו יתרונות דיגיטליים קיימים.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content