fbpx

    טופס יצירת קשר


    מרחבי למידה בגן

    כשאנשים מסוימים חושבים על כיתה, או מרחבי למידה, הם יכולים לחשוב על 4 קירות בתוך מבנה עם תקרה. כשאנשים אחרים חושבים על מרחבי למידה, הם יכולים לחשוב על מרחבי למידה בגן. רוב האנשים יעדיפו לבחור בכיתות לימוד להשכרה סטנדרטיות שנמצאות בבניין או מבנה אך יש דרך נוספת על המקובלת בדרך כלל. במקום לשבת מאחורי שורות על גבי שורות וטורים של שולחנות. ובמקום להביט בלוח במרכז החדר. או במקום לעשות הכל כבעבר – אפשר לחדש. חלק מהיתרונות הטמונים בכך, הם היכולת לרענן קצת והרבה את שגרת הלימודים. וחלק מתאפשרים מתוך החשיפה לאוויר הפתוח וכיפת השמיים.

    מרחבי למידה בגן – חוויה נעימה

    מרחבי למידה בגן יכולים לייצר חווית למידה מאוד נעימה. הסיבה לכך היא שלטבע, גם זה התחום בכותלי גן – יכולות הזנה מרפאות. גם אם אין מודעות ערה למתרחש בעת השהייה בטבע, סביר שיש לפחות תחושה שמשהו התרחש. שמשהו נרגע, נהיה נוכח יותר. וכפי שרבים מאיתנו יודעים, רוגע ונוכחות הינם איכויות משמעותיות בתהליך הלמידה. מי שמצליח לנכוח ולשמור על רוגע יכול להשפיע לטובה על תהליכי הלמידה שלו.

    מרחבי למידה בגן – או כיתות מחשבים?

    אף על פי שזה יכול להיות מאוד נחמד לבדוק אילו מרחבי למידה בגן קיימים בתל אביב או בחיפה, אכן יש אפשרויות אחרות. אך החשוב מכל הוא לבדוק מרחבי למידה פעילים כדי למנוע הגעה למקום שפתוח בשעות מסוימות או רק לפי הזמנה. אפשרויות אחרות יכולות לכלול מרחבי למידה שאינם נמצאים בגן, או תחת כיפת השמיים. אלא דווקא תחת תקרה, וכן, אנחנו מדברים כאן על כיתות המחשבים, Os Class מבית אורין שפלטר. אמנם לא בהכרח תהיינה חשיפה לירוק הטבעי, אך כן תהיינה אפשרות להפעיל טכנולוגיה רלוונטית לאי אילו כיתות הדרכה ולמידה.

    מרחבי למידה בגן – לרענן שגרה

    במקרה הפשוט ביותר, גם אם לא “הרבה יקרה”, בתוככי מרחבי למידה בגן – עצם היכולת להביא את הלימודים לגן, כבר יכולה להוסיף נופח של הרפתקה ונעימות לתהליכי הלמידה. וזה כשלעצמו, יתרון מסקרן.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content