fbpx

    טופס יצירת קשר


    כיתת לימוד וירטואלית

    כיתת לימוד וירטואלית היא בין כלאיים ייחודי בין הרצון ללמוד במתכונת כיתתית, לבין הרצון לעשות זאת באופן ווירטואלי. הקונספט לא חדש, אם כי לא בהכרח ידוע. לגוגל יש פלטפורמה הנקראת GOOGLE CLASSROOM , במסגרתה ניתן להעלות מתכונות שיעורים לפלטפורמה האינטרנטית. ופשוט לגשת לזה מהבית. הדבר יכול לאפשר למידה עצמאית להפליא. כיתת לימוד שכזו זמינה עבור כולם ובעצם מתבססת על פלטפורמה מקוונת שמעניקה את האפשרות לשתף את התכנים בה עם התלמידים שנמצאים במקומות שונים ומתחברים לכיתה דרך המחשב הביתי שלהם.

    כיתת לימוד וירטואלית – הפלא הפיזי והפרונטלי במרחב הדיגיטלי

    אם כן, מדוע צריך כיתות לימוד, כל שכן אלו המוצעות להשכרה מטעם OS CLASS? שכן, כפי הניתן להניח, כיתות לימוד אלו, מבית אורין שפלטר, הן פיזיות להפליא. מצוידות בלוח מחיק, מקרן, עמדות מחשב וכן הלאה. באם אנשים יכולים להסתפק במרחב הווירטואלי, ולהישאר בבית – מדוע להפוך את זה לפרונטלי?

    כיתת לימוד וירטואלית – שילוב בין העולמות

    ובכן, כי במקרים מסוימים ניתן לשלב בין השניים. למעשה, במודלים מסוימים של למידה, המורה עצמו איננו מקור הידע. אלא גורם מתווך בין מקור הידע לבין התלמידים בכיתה. ובכך, קבוצה של תלמידים יכולה להתחבר למרחב הווירטואלי. אולי כדרך מקרן שנמצא בכיתת הלימוד, אולי כדרך צפייה במסך בעמדת המחשב. ובתוך כך, לייצר כיתת לימוד וירטואלית. אלא, שתוך כדי שהתלמידים לומדים מן המרחב הווירטואלי, המורה עובר ביניהם ובודק הבנה. בודק כיצד לסייע.

    כיתת לימוד וירטואלית – חיי חברה פעילים וסטודנטיאליים 

    ובכך ניתן ליהנות מכל העולמות, מלבד זה המאפשר לתלמידים להישאר בבית. שכן, באם משכירים כיתות לימוד של OS CLASS  (מבית אורין שפלטר), מן הסתם מתבקש לצאת מהבית. אלא שהיתרון המתקבל בעסקת חליפין זו, היא ליהנות מנוכחותם של קולגות נוספים לספסל הלימודים. במקום שכל תלמיד יבלה את זמנו בינו לבין עצמו, וארבעת קירותיו, ישנה אפשרות נוספת. התלמיד יכול לבלות את זמנו, עם תלמידים נוספים, הדרכה מקצועית וכמובן – ארבעה קירות ייעודיים. המהווים כיתת לימוד וירטואלית. באם אתם מעוניינים באפשרות זו חפשו מרחבי למידה פעילים ותמצאו מגוון כיתות לימוד וירטואליות שתואמות את הצרכים שלכם.

    בעת למידה במסגרת לימודים לשם השגת תואר מקוון, אין כמו לימודים בצל כיתת לימוד וירטואלית. מדובר על מקום לימודים נוח. אשר בו מתרחשת כל הלמידה בלייף, מסביב לשעון. חרף העובדה שלימודים מסורתיים דומים, במידה זאת או אחרת, ללימודים וירטואליים. עדיין האחרונה מציעה המון יתרונות, שלא ניתן למצוא כמותם בדרכי למידה קונבנציונליים.

    בכיתת לימוד וירטואלית מתבצעת סינרגיה בין חופש לבין מבנה

    הלמידה במסגרת כיתת לימוד וירטואלית מבוססים, לרוב, על מבנה של תאריכי יעד. כמו גם של מטלות קבועות שיש לעמוד בהם. כאשר הכוונה להשתתפות בדיונים על עוד סטודנטים. לבחינות מקוונות. לפרויקטים או לחלופין לעבודות, וכיוצא בזאת. חרף הנאמר לעיל, מבנה תכנית זה מאפשר לכם את החופש של בחירת למידה בהתאם לזמן שלכם.

    בכיתת לימוד וירטואלית יש גישה לקורסים בכל עת ומכל מקום

    הלמידה במסגרת של כיתת לימוד וירטואלית מאפשרת לכם למידה, או השלמה, של כל המטלות שמחייב הקורס לימודים. במשך כל שעות היממה. לא משנה היכן אתם נמצאים, העיקר שיש חיבור לאינטרנט. בין אם אתם בבית קפה, ובין אם אתם אצל חברים טובים. עובדה זאת מאפשרת לכם ניתוב הזמן במהלך יום העבודה הלחוץ שלכם. כל שנדרש הוא עשיית הפסקה מעת לעת, ולהיכנס לכיתת הלימודים הווירטואלית. זהו פיתרון מדהים המאפשר השכרת כיתות לימוד בתחומים שונים ללא הגבלה ובכל זמן ומקום שתרצו.

    קבלת משוב לאלתר בנוגע לבחינות כאשר לומדים במסגרת כיתת לימוד וירטואלית

    נגמרו הימים של המתנה מורטת עצבים לקבלת תוצאות של המבחנים, שכה עמלתם כדי לצלוח אותם. מכיוון שהלמידה במסגרת כיתת לימוד וירטואלית מאפשרת לכם קבלה של משוב לאלתר על תוצאות הבחינות שעברתם. הנכם עשויים לדעת מיד היכן פעלתם כשורה, והיכן לאו. זוהי כיתה חכמה מאוד בעלת מגוון יתרונות ואפשרויות מתקדמות עבור מעקב אחר התקדמות התלמידים, שיתוף התכנים הנלמדים ועוד.

    היתרון של כניסה לפורטל הסטודנטים בלימודי כיתת לימוד וירטואלית

    כאשר לומדים במסגרת כיתת לימוד וירטואלית, מתאפשרת כניסה לפורטל הסטודנטים של מקום הלימודים. וכן להרגיש כביכול ממש כאילו נמצאים בתוך אוניברסיטה. ומדוע? ובכן, ניתנת באמצעותו גישה למטלות. יצירת קשר עם שאר הסטודנטים והמרצים. העלאת שיעורי בית, ומה לא?

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content