fbpx

    טופס יצירת קשר


    מקום לכנס / לכנסים עסקי

    עולם העסקים הוא מאוד דינמי, ויש בו הרבה מאוד שחקנים. כדי להתבלט, צריך לבצע פעולות שהן יוצאות דופן וכאלו שיותירו חותם אצל קולגות, עסקים נוספים, ואפילו יריבים בשוק. כנסים עסקיים הם כאלו שיכולים להיות מועילים בהרבה מאוד אלמנטים. ראשית, זה מרשים ויוצא דופן, ושנית, זה מספק להרבה מאוד אנשים מאותו תחום להיפגש יחדיו, לדון בעסקים ובתוכן שלהם, לייצר קשרים ואפילו ללמוד משהו. השאלה היא, כמובן, היכן מבצעים את הכנס, וכיצד גורמים לו להיראות מרשים ואיכותי דיו כדי לתת את הערך המוסף.

    בחיפוש אחר מקומות לכנסים עסקיים ניתן לראות שיש הרבה מאוד אפשרויות בכל רחבי הארץ, אך המציאות היא שרק חלק מהן באמת איכותיות ומספקות למארגנים את כל מה שצריך מבחינת שירותים בסיסיים ומתקדמים. הרבה מאוד מהמקומות המוצעים לא באמת מתוחזקים ברמה גבוהה ולא יכולים להעניק את האפקט הרצוי שהלקוח מחפש. ולכן, החליטה לאחרונה מכללת אורין שפלטר להתחיל ולהשכיר את חדרי הישיבות, הכיתות והאודיטוריומים בקמפוסים שלה בתל אביב ובחיפה למען לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, ולמטרות ביצוע הרצאות, שיעורים וכמובן גם כנסים.

    הכי מתקדם שיש

    למכללת אורין שפלטר יש הרבה מאוד יתרונות עבור הלקוחות שלה, וזה מתחיל מגישה נוחה לקמפוסים, הן בתחבורה ציבורית והן ברכב הפרטי, שכן בשני הקמפוסים יש הרבה מאוד חנייה. זה ממשיך עם חדרים איכותיים ומרשימים במיוחד המאובזרים בכל מה שכנס צריך, כולל עזרים טכנולוגיים וכאלו שנראים כמובנים מאליהם, אך לא תמיד מתרחשים במקומות אחרים. היתרון הכי גדול של אורין שפלטר, מעבר לניקיון ולתחזוקה, זוהי הגישה הנוחה. המכללה הקימה אפליקציה ייעודית בשיתוף עם OSCLASS, אשר נותנת לכלל הלקוחות את האפשרות להזמין חדרים, לראות את הזמינות שלהם ומה הם נותנים, דרך המסך הסלולרי שלהם.

    תוצאות חיפוש

    חדרים להרצאות בזום

    אין מי מבינכם, שלא מכיר את המלה זום. המלה קיבלה משמעות חדשה בתקופת הקורונה. לימודים, פגישות, ישיבות, ומה לא? מתבצעים כיום דרך הזום. אז למה שלא יקימו גם חדרים להרצאות בזום? להבדיל משיחת ראיון, או מטיפול נפשי בזום, הרבה יותר קשה להעביר הרצאה בזום. המרצה חייב לשלוט נכונה אף בטכנולוגיה ואף בתוכן של ההרצאה. בעוד […]

    קרא עוד...

    הכיתות שלנו

    כיתת לימוד 106-סניף תל אביב

    כיתת לימוד 5-סניף חיפה

    כיתת לימוד 301-סניף תל אביב

    כיתת לימוד 3-סניף חיפה

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    טאגים מומלצים
    מקום לכנס / לכנסים
    עסקי
    השכרת חדר
    חדר / חדרי למידה
    טאגים נפוצים
    עוד לא בוצעו חיפושי טאג בעמוד.
    Skip to content