fbpx

    טופס יצירת קשר


    חדרים להרצאות בזום

    אין מי מבינכם, שלא מכיר את המלה זום. המלה קיבלה משמעות חדשה בתקופת הקורונה. לימודים, פגישות, ישיבות, ומה לא? מתבצעים כיום דרך הזום. אז למה שלא יקימו גם חדרים להרצאות בזום? להבדיל משיחת ראיון, או מטיפול נפשי בזום, הרבה יותר קשה להעביר הרצאה בזום. המרצה חייב לשלוט נכונה אף בטכנולוגיה ואף בתוכן של ההרצאה. בעוד הוא מתחיל להרצות, לפתע שמים לב שיש בעיה במיקרופון, למשל. וחצי מהנוכחים לא מצליחים לשמוע את דברי המרצה. כן, אלו בעיות אמתיות. שלא משנה עד כמה הטכנולוגיה כיום מפותחת, מרצים רבים בזום נתקלים בהן. כל תקלה טכנית שכזאת, עלולה להוציא את המרצה מהריכוז בכלל, וממצב שפוי בפרט. על כן, טרם השכרת אולם להרצאה יש לבדוק את כל הציוד והחיבור בין המערכות השונות ובכך לוודא את העברתה התקינה של ההרצאה אותה תכננם להעביר בזום.

    הקשר בין חדרים להרצאות בזום לבין שפת הגוף

    רבות דובר ונאמר על כל הנושא של שפת הגוף. בעיקר שאתם מתפקדים בתור מורים או מרצים. כאשר מרצה מנסה להעביר הרצאה, שפת הגוף שלו עשויה להעביר מהמסר שלו בשיעור של יותר משבעים אחוז. נתון זה כשלעצמו מדהים. לא כל המרצים נותנים עליו את הדעת, וחבל. אבל אין משמעות לשפת הגוף, כאשר המרצה מעביר הרצאה דרך חדרים להרצאות בזום. והדבר נובע מעצם העובדה, שהמצלמה של הזום יכולה לחשוף רק את החלק העליון של המרצה. על מנת לייעל את השיטה, על המרצה לפחות להישיר מבט לכיוון העדשה. מבט חודר ורציני, בהחלט יעביר את אותו המסר, לפחות, שיכולה להעביר שפת הגוף. בין אם אתם מעבירים הרצאות בחיפה, בתל אביב או בכל עיר אחרת – דגשים אלו יסייעו לאיכות ההרצאה שתעבירו בסופו של דבר. כמו כן, המרצה יכול לעשות שימוש בהמון אינטראקציות. אחת השיטות היא פשוט להרבות בשאלות את המשתתפים. המאזינים להרצאה ישיבו למרצים במחוות יד, באמירה מתאימה. כמו גם בצ’אט. השתתפות דינמית ותגובה מידית, יחפו על חוסר השימוש האינטראקטיבי של שפת הגוף.

    איך חדרים להרצאות בזום יאפשרו לכם להציג חזית מושלמת?

    זה שמעבירים הרצאה דרך הזום, לא אומר שההרצאה לא יכולה להציג חזית מושלמת. נהפוך הוא. אל תתפשרו על טיב האוזניות. על מנת שהמקום של חדרים להרצאות בזום יאפשר לכם לשמוע ולהישמע היטב – רכשו אוזניות איכותיות. אוזניות שיאפשרו לכם לשמוע ולהישמע מצוין, אף במידה ואתם מתנדנדים על הכיסא, או מהלכים בחדר ההרצאות.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content