fbpx

    טופס יצירת קשר


    כיתות לימוד מעוצבות

    בשנים האחרונות, כיתות לימוד מתקדמות, הן לא שם נרדף רק לסטודנטים, או מוסדות להכשרה גבוהה. ישנם גורמים רבים, המעוניינים לערוך הרצאות, סדנאות, כנסים וכיתות אומן. כך שקיימים קהלי יעד רבים, המחפשים כיתות לימוד מעוצבות, המספקות נוחות מקסימלית ותנאי לימוד משופרים.

    מי קהל היעד של כיתות לימוד מעוצבות?

    האנשים שמתעניינים בעיקר בכיתות מעוצבות, הם כוכבי רשת המעוניינים להעביר סדנאות ייחודיות, חברות גדולות במשק, שרוצות לקיים ימי עיון ברמה גבוהה במיוחד, ואנשי מקצוע שמחפשים לבצע הנחיות ולמידה קבוצתית בסביבה מעוצבת ונעימה ללמידה.

    כיתות לימוד מעוצבות
    עיצוב ולוגיסטיקה

    מוסדות אקדמיים רבים, מתאפיינים בעיצוב מיושן ובציוד עתיק. OS Class מבית אורין שפלטר, זיהתה את הצורך הבוער, והחלה להשכיר כיתות לימוד מעוצבות בקמפוס בתל אביב. הכיתות האלו מציבות סטנדרט חדש, בכל הנוגע לתחום. זאת מכיוון שהמקום מעניק שירות משודרג.

    חשוב להדגיש, כי כאשר מעצבים כיתת לימוד, העיצוב חייב להיות סולידי, ומעודד למידה. אחרת הוא עלול לעורר הסחות דעת, ולהקשות על התלמידים את הריכוז וההשתתפות.

    לוגיסטיקה מתקדמת

    OS Class מחזיק מערך הזמנות מתקדם, בעזרתו ניתן לבדוק את הזמינות של הכיתות לתאריכים הרצויים, את האבזור הקיים בהן, הגודל, ואת סף ההכלה: כמה סטודנטים יכולים להיכנס בו זמנית בכיתה. חשוב להדגיש, כי כל הכיתות מתוחזקות ברמה יומיומית, ומאובזרות בציוד חדיש שממקד את המשתתפים בתוכן.

    טכנולוגיה עדכנית

    חלק מכיתות לימוד להשכרה במרכז של OS Class, מאובזרות במחשבים, שנועדו ללמידה מקוונת, או לעבודה על מחשב. הכיתות המתקדמות חוסכות למרצים התארגנות טכנית, ומאפשרות למרצים להתרכז בחומר, אותו הם צריכים להעביר.

    פינוק אקסטרא

    מבין הכיתות של OS Class, יש המכילות עמדת שתיה חמה, ללמידה מרוכזת ואפקטיבית במיוחד. בכיתות אחרות, יש אפשרות לסטודנטים להכין לעצמם שתיה חמה, מחוץ לכיתה.

    תוצאות חיפוש

    מרחבי למידה בגן

    כשאנשים מסוימים חושבים על כיתה, או מרחבי למידה, הם יכולים לחשוב על 4 קירות בתוך מבנה עם תקרה. כשאנשים אחרים חושבים על מרחבי למידה, הם יכולים לחשוב על מרחבי למידה בגן. רוב האנשים יעדיפו לבחור בכיתות לימוד להשכרה סטנדרטיות שנמצאות בבניין או מבנה אך יש דרך נוספת על המקובלת בדרך כלל. במקום לשבת מאחורי שורות […]

    קרא עוד...
    מרחב למידה כיתתי וחוץ כיתתי

    סביבות למידה חוץ כיתתיות או מרחב למידה כיתתי? כשמחפשים מקום להעברת סדנאות רוחניות, שיעורים או כל תוכן אחר, מתלבטים בין מרחב למידה כיתתי וחוץ כיתתי. הסיבות יכולות להיות רבות למשל – כמות משתתפים המתוכננים לפעילות,

    קרא עוד...
    מרחב לימודי מתמטיקה

    מרחב לימודי מתמטיקה – הדרך ללמוד מתמטיקה ביעילות ונוחות אם אתם מעוניינים ללמד מתמטיקה באופן נוח ויעיל – אולי גם לכם שווה לשקול השכרה של מרחב לימודי מתמטיקה. מרחב למידה דיגיטלי יכול להיות יעיל במיוחד ללמידה כיוון שהמורה יכול לראות פנים מול פנים את התלמידים, ובכך לקבל פידבק מידי על מה שהוא מעניק להם בזמן […]

    קרא עוד...
    עיצוב חללי למידה

    כשאנשים מדברים על עיצוב, הם יכולים להעלות בדעתם כל מיני אפשרויות. עיצוב חללי פנים, עיצוב מבנים, עיצוב פסלים וכן הלאה. האם מישהו מהם חושב על עיצוב חללי למידה? אולי, אולי לא. המשותף בין עיצוב של חללי למידה, לבין תצורות עיצוב אחרות – הוא כוונת הפיסול. נסביר. כאשר אנחנו מעצבים פריט, אנחנו מתאימים אותו לדרישות. בין […]

    קרא עוד...

    הכיתות שלנו

    כיתת לימוד 206-סניף תל אביב

    כיתת מחשבים 201 סניף תל אביב

    כיתת לימוד 6-סניף חיפה

    כיתת לימוד 103 -סניף תל אביב

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    טאגים מומלצים
    חדר / חדרי סדנאות
    להשכרה
    כיתות לימוד
    השכרת כיתות
    טאגים נפוצים
    עוד לא בוצעו חיפושי טאג בעמוד.
    Skip to content