fbpx

    טופס יצירת קשר


    חדר / חדרי סדנאות

    חיפוש חלל מתאים לקיום סדנא, הרצאה, כנס או ישיבה יכול להיות כיום עניין לא פשוט בכלל. למרות שהאפשרויות הן רבות, אפליקציית OSCLASS החדשה נראית כאפשרות הכי טובה ופשוטה בשוק. המכללה המקצועית אורין שפלטר החלה בהשכרה כיתות לאנשים פרטיים וגם לעסקים והיא עובדת בצוותא עם האפליקציה החדשה. במכללה יש חדר סדנאות משוכלל שמכיל מחשבים, מקרנים, עמדות קפה ומצלמות, ובנוסף אפשרויות רבות לשכור כיתות ומרחבי למידה בגדלים שונים. ניתן להעביר בהם הרצאות, סדנאות ואפילו כנסים באודיטוריום. כל זה מתבצע באמצעות אפליקציה נוחה שמספקת לוח זמנים מדויק ללקוח המעוניין, איזו כיתה פנויה לאכלוס בזמן הקרוב וכמובן את האמצעים שיש בה.

    מקום ליום עיון

    כיום, ישנם לא מעט מקרים בהם עורכי הסדנאות לא מצליחים למצוא חדרים בסיסיים על מנת להעביר את הסדנא שלהם. הבעיות שנוצרות עבורם בדרך בכלל באות לידי ביטוי במציאת המקום עצמו, שהרי הביקוש גדול מההיצע. בנוסף, ישנם חללים שאינם מתאימים במראה, הם לא מתוחזקים כראוי ולא מכילים אבזור שמתאים כחדר סדנאות או למקום להרצאות. הנושא הזה רלוונטי גם לכנסים גדולים או ישיבות שם כבר מתחיל הנושא הכספי לשחק תפקיד יותר מרכזי.

    לעשות סדר

    אותם אנשים מנסים למצוא פתרונות במגוון דרכים. חלקם כמובן מתפשרים – הם מבצעים סדנאות וכנסים עם תוכן איכותי במקומות שלא ממש ראויים לכך, בין אם זה כיתות במתנ”ס או חלל קטן ורועש במרכז מסחרי גדול. אחרים מאלתרים חדרים בבתים פרטיים ואז מתקבלת אווירה פחות לימודית מאשר מקום מסודר ומונגש שמכיל את כל האבזור הנכון לקיום אירוע שכזה. בשורה התחתונה, לא מעט אנשים נאלצים לוותר על קיומה של סדנא מסוימת מפאת שלל הבעיות שקיימות בנושא. השימוש באפליקציה יוכל בהחלט לעשות סדר בנושא ולעזור למקימי הסדנא למצוא את המקום הטוב ביותר עבורם.

    תוצאות חיפוש

    השכרת כיתות לימוד בצפון

    השכרת כיתות לימוד בצפון? זה כבר לא חלום הרבה מאוד אנשים מחפשים אחר השכרת כיתות לימוד להשכרה בצפון והפריפריה – למשל באיזורי נהריה, שלומי, אזור הקריות וישובי הסביבה.

    קרא עוד...
    חדרי לימוד קבוצתיים

    חדרי לימוד קבוצתיים – הדרך המומלצת ללמוד היום כמות גדולה של אנשי מקצוע מכל הסוגים מעבירים כיום שיעורים והרצאות לכל דורש, ועל כן מתעורר צורך בחדרים נינוחים להעברת המידע באופן אופטימלי. בדיוק כאן נכנסים חדרי לימוד קבוצתיים. חדרי לימוד קבוצתיים יודעים לתת ערך מוסף, גם מבחינת צרכים אקדמיים וגם מבחינת הצרכים הנוגעים לנוחות ויצירת סביבה […]

    קרא עוד...
    חללי למידה

    קיום אינטראקציה עם חברים ללימודים או עם קהל לקוחות הוא חשוב כיום לכל עסק. זה רלוונטי לעסק קטן או גדול, ולכל אחד שרוצה למקסם את זמן הלמידה או האינטראקציה שלו. לא לכל אחד יש חדר ישיבות או מקום בו ניתן לקיים כנסים או סדנאות. לכן, בהרבה מקרים צריך לבצע מיקור חוץ ולראות היכן אפשר לקבל […]

    קרא עוד...
    השכרת חדר הרצאות

    עבור מי שעוסק בהעברת הרצאות מגוונות לגופים שונים ולחברות שונות, השכרת חדר הרצאות, יכולה להיות משימה לא פשוטה. שכן, לא תמיד משתלם להשכיר חדר קבוע, עם כל ההוצאות הנלוות לכך. לכן, חדר הרצאות להשכרה בתל אביב לפי שעה, או יום – יכולה להיות האופציה הטובה והעדיפה ביותר.

    קרא עוד...
    המחיר של השכרת חללים

    בחירה של השכרת חללים יכולה להיות מאתגרת למדי, בשביל בתי עסק קטנים, או לחלופין בשביל יזמים. אך יש משמעות למיקום של החללים. כמה שיהיו יותר באזור המרכז, כך תפיקו מהם יותר תועלת. בחירה נכונה ומקצועית של השכרת חללים, תקדם אתכם לשלב הבא של עשיית עסקים מושכלת. למי שמתלבט באם לשכור חללים או לרכוש, נמליץ, כי […]

    קרא עוד...

    הכיתות שלנו

    כיתת לימוד 204-סניף תל אביב

    כיתת לימוד 105-סניף תל אביב

    כיתת לימוד 5-סניף חיפה

    כיתת לימוד 2-סניף חיפה

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    טאגים מומלצים
    השכרת חדר
    מקום לכנס / לכנסים
    קטן / קטנים
    מרחבי למידה
    השכרת חדר ישיבות
    חלל / חללי עבודה
    להשכרה
    השכרת כיתות לימוד
    טאגים נפוצים
    עוד לא בוצעו חיפושי טאג בעמוד.
    Skip to content