fbpx

    טופס יצירת קשר


    השכרת כיתות בפתח תקווה

    גולשים יקרים, נכון להיום איננו מציעים כיתות להשכרה בפ”ת אלא בת”א ובחיפה בלבד. אם סניף ת”א רלוונטי עבורכם, אנא התקשרו או צרו איתנו קשר כאן.

    פתח תקווה היא אחת הערים המתפתחות ביותר בישראל. העיר, שנחשבה לאפורה מאוד, הפכה לעיר תוססת עם אזורי בילוי, מסעדות, אולמות אירועים וגם מוסדות אקדמיים. יש לא מעט כיתות לימוד בעיר, וכאשר מבררים לגבי השכרת כיתה בפתח תקווה מקבלים לא מעט אופציות, אם כי לעיתים, העדיפות היא ללכת מעט מערבה יותר, לתל אביב, בה יש אופציות טובות לא פחות. האופציה האידיאלית בתחום השכרת הכיתות היא מכללת אורין שפלטר, לה יש קמפוסים בתל אביב ובחיפה.

    המכללה שכללה בצורה משמעותית את נושא השכרת הכיתות וכיום היא נותנת שירות להרבה מאוד סוגי לקוחות, כולל לקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים. היתרונות הגדול ביותר של אורין שפלטר נמצא במוצר שהיא מעניקה. בעוד בהרבה מאוד מקומות יש כיתות עלובות ולא מתוחזקות או מאובזרות, באורין שפלטר מקבלים כיתות במגוון גדלים, אשר מתוחזקות בצורה יום יומית, מעוצבות בצורה נעימה, וכוללות את כל האופציות הטכנלוגיות הרלוונטיות כיום, כולל ציוד אודיו ו-וידאו, אשר יעזור להקליט את השיעור. הקמפוס התל אביבי של המכללה נמצא ברחוב יגאל אלון, והוא נגיש ונוח מאוד לבאים בתחבורה ציבורית מצד אחד, ולבאים ברכב פרטי מנגד.

    להתרכז בתוכן

    יש לאורין שפלטר הרבה מאוד יתרונות על פני המתחרים שלה, אך היתרון הגדול ביותר טמון בנוחות. את החדרים של אורין שפלטר ניתן לבדוק באמצעות אפליקציה ייעודית ששמה OSCLASS, ואף להזמין אותם בלחיצת כפתור. המטרה של המכללה היא לתת ללקוחות שלה מענה מושלם בנושא השכרת החדרים, על מנת שיוכלו להתרכז בתוכן של השיעור, ההרצאה או הסדנה שהם מעבירים, ולא בבירוקרטיה מסביב. החברה משכירה גם חדרי ישיבות ופונה לסקטור העסקי ולסקטור הפרטי כאחד, עם מענה מושלם אשר עוזר מאוד לדלג על הבירוקרטיה והלוגיסטיקה.

    תוצאות חיפוש

    איפה כדאי לשכור כיתה?

    בבניית סדנא או מערך שיעורים מרצות ומרצים מהשורה הראשונה חושבים על שלושה דברים עיקריים: מה עליי ללמד, כיצד אוכל לרתום את הקבוצה ומה הדרך היעילה ביותר להעביר את החומר. אלו שאלות חשובות ומשמעותיות ביותר, אך בעולם התחרותי בו על הלקוח מתחרים יותר ממספר מצומצם של מרצים, כדאי מאוד לשאול גם איפה כדאי לשכור כיתה.

    קרא עוד...
    השכרת כיתה בתל אביב

    המון פעמים אנשים תרים אחר מקום לעשיית עסקים. לרבות מנהלי תפעול. מנהלי משאבי אנוש. מנהלי פיתוח עסקי, כמו גם מורים פרטיים. מה שמניע אותם הוא מציאת כיתות להשכרה מרשימות ומושלמות. כיתות להשכרה בתל אביב למשל משמשות מרצים ובעלי עסקים רבים המעוניינים להעביר שיעור, סדנה או סתם מפגש עבור קבוצת אנשים. כשמתעורר הצורך לנהל ישיבה במקום […]

    קרא עוד...

    הכיתות שלנו

    כיתת לימוד 206-סניף תל אביב

    כיתת לימוד 4-סניף חיפה

    כיתת לימוד 204-סניף תל אביב

    כיתת לימוד 103 -סניף תל אביב

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    טאגים מומלצים
    חדר / חדרי סדנאות
    להשכרה
    כיתות לימוד
    השכרת כיתות
    טאגים נפוצים
    עוד לא בוצעו חיפושי טאג בעמוד.
    Skip to content