fbpx

    טופס יצירת קשר


    כיתות לימוד להשכרה בפתח תקווה

    גולשים יקרים, נכון להיום איננו מציעים כיתות להשכרה בפ”ת אלא בת”א ובחיפה בלבד. אם סניף ת”א רלוונטי עבורכם, אנא התקשרו או צרו איתנו קשר כאן.

    הצרכים האקדמיים של אנשים משתנים כל הזמן, בעיקר בעקבות טרנדים שונים, ולאחרונה יש הרבה מאוד גורמים פרטיים ועסקיים אשר מקיימים סדנאות וכנסים בכל מיני נושאים. לאנשים יש ידע להעביר ולחברות יש צורך בלהיפגש ולקיים פגישות עסקיות עם קולגות ולקוחות. בתוך כך, לא לכל אחד יש את התשתית לכך ויש צורך למצוא את המקום האידיאלי לבצע את המפגשים הללו, שכן הרבה מאוד מהמשרדים הם קטנים, במיוחד בעיר ללא אזור תעשיה מפותח מדי כמו פתח תקווה. פתח תקווה מלאה במשרדים ויש לה אזורים מתקדמים וטכנולוגיים, אך חלק מהאזורים הם פחות מאובזרים וזקוקים לעזרה בנושא.

    כיתת לימוד להשכרה בפתח תקווה

    חיפוש אחר כיתת לימוד להשכרה בפתח תקווה תסתיים לרוב בחללים ריקים וחסרי השראה, שכן בהרבה מאוד מקומות חסרים כיסאות ושולחנות, וההיגיינה לא בראש סדר העדיפויות של בעלי המקום. לכן, כאלטרנטיבה איכותית וכחלק מהטרנדים האחרונים, קמה לאחרונה אפליקציה ייעודית של חברת OSCLASS בשיתוף פעולה ביחד עם המכללה המקצועית של אורין שפלטר. האפליקציה של OSCLASS עוזרת למצוא כיתות ואודיטוריומים בפתח תקווה אשר פנויים בחלקים שונים של היום. האפליקציה למעשה עושה סדר בלו”ז של כל חדר ומאפשרת לשכור אותו למספר שעות.

    סטנדרטים גבוהים

    כל החדרים הנמצאים באפליקציה של OSCLASS הם בסטנדרט גבוה, הם מתוחזקים, נקיים ומאובזרים בכל מה שצריך לקיום שיעור, סדנה, ישיבה או כנס. הבסיס, שהוא הכיסאות והשולחנות, הוא ברמה גבוהה, ובכל חדר יש מקרן ולוח מחיק למקרה שצריך להעביר מידע כלשהו אל הנוכחים. בחלק מהכיתות יש אפילו מחשבים שכן חלק גדול מהשיעורים מצריכים מעורבות און ליין של הנוכחים. כיום, הרבה יותר קל לשכור כיתות לימוד מכל מיני סוגים, וגם חברות קטנות ואנשים פרטיים יכולים למצוא מענה אשר יעזור להם לקדם את עצמם בעולם המקצועי. ניתן להעזר באפליקציה לצורך מציאת מקום ליום עיון או מקום להרצאות.

    תוצאות חיפוש

    איפה כדאי לשכור כיתה?

    בבניית סדנא או מערך שיעורים מרצות ומרצים מהשורה הראשונה חושבים על שלושה דברים עיקריים: מה עליי ללמד, כיצד אוכל לרתום את הקבוצה ומה הדרך היעילה ביותר להעביר את החומר. אלו שאלות חשובות ומשמעותיות ביותר, אך בעולם התחרותי בו על הלקוח מתחרים יותר ממספר מצומצם של מרצים, כדאי מאוד לשאול גם איפה כדאי לשכור כיתה.

    קרא עוד...
    השכרת כיתה בתל אביב

    המון פעמים אנשים תרים אחר מקום לעשיית עסקים. לרבות מנהלי תפעול. מנהלי משאבי אנוש. מנהלי פיתוח עסקי, כמו גם מורים פרטיים. מה שמניע אותם הוא מציאת כיתות להשכרה מרשימות ומושלמות. כיתות להשכרה בתל אביב למשל משמשות מרצים ובעלי עסקים רבים המעוניינים להעביר שיעור, סדנה או סתם מפגש עבור קבוצת אנשים. כשמתעורר הצורך לנהל ישיבה במקום […]

    קרא עוד...

    הכיתות שלנו

    כיתת לימוד 301-סניף תל אביב

    כיתת לימוד 107-סניף תל אביב

    כיתת לימוד 104-סניף תל אביב

    כיתת מחשבים 201 סניף תל אביב

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    טאגים מומלצים
    השכרת חדר ישיבות
    חכם
    השכרת כיתות לימוד
    תל אביב
    חלל עבודה / סטודיו
    בתל אביב
    כיתות לימוד
    להשכרה
    טאגים נפוצים
    עוד לא בוצעו חיפושי טאג בעמוד.
    Skip to content