fbpx

    טופס יצירת קשר


    קליניקות להשכרה לפי שעה

    קליניקות להשכרה לפי שעה

    קליניקות להשכרה לפי שעה, מאפשרות למטפלים לבחור קליניקה בעלת עיצוב אסתטי וידידותי, ליצירת סביבה מרגיעה ומרפאה. מהי חשיבותו של העיצוב בקליניקה? וכיצד הוא תורם לרווחתם של הפציינטים?

    יצירת אווירה מרגיעה

    לעיצוב פנים יש את הכוח, לעורר רגשות שונים, כמו יצירת אווירה מרגיעה, הרפיה וריפוי. ערכות צבעים רכות וניטרליות, תאורה טבעית, ויצירות אמנות שנבחרו בקפידה, משרים שלווה, ועוזרים ללקוחות להרגיש יותר בנוח, במהלך הפגישות הטיפוליות שלהם. על ידי בחירה קפדנית של רהיטים, בדים ומרקמים, חללי הקליניקה יכולים לספק סביבה חמה ומזמינה, התומכת בריפוי הרגשי של הפציינטים.

    קליניקות להשכרה לפי שעה

    קידום מיינדפולנס והרפיה

    האלמנטים העיצוביים בקליניקה, מהווים בסיס למיינדפולנס ורגיעה, ויוצרים מרחב הרמוני התומך בתהליך הטיפולי. שילוב אלמנטים כגון צמחיה, תאורה רכה, ואלמנטים נוספים, יעודדו את הלקוחות להשתחרר, ולהתמקד ברווחתם הרגשית. קבלת לקוחות בסביבה שלווה ומעוצבת בחכמה, מקלה על יצירת קשר עמוק, המשלב את הרגשות והמחשבות שלהם.

    יצירת אמון ותחושת ביטחון

    המשיכה האסתטית והפונקציונליות של הקליניקה, תורמים גם הם לבניית אמון וביטחון בלקוחות. חלל מעוצב משקף מקצועיות ותשומת לב לפרטים, ויוצר רושם ראשוני חיובי. ישיבה נוחה, פינות המתנה מסודרות ושילוט ברור, עוזרים ללקוחות להסתדר בקליניקה בקלות, בלי צורך בבקשת עזרה מביכה. התנהלות זו, משרה תחושת אמון וביטחון בתהליך הטיפולי, ומומחיות המטפל.

    OS Class מבית אורין שפלטר- עיצוב ואווירה בהשכרת קליניקה

    OS Class מבית אורין שפלטר, מציעים לכם קליניקות להשכרה במרכז לפי שעה, מרווחות, מתוכננות ומעוצבות. אנחנו מציעים פינת המתנה, פינת קפה לקירוב לבבות, קליניקות המותאמות לטיפול זוגי או פרטני, ואף מיטת טיפולים במקרה הצורך.

    נשמח להציע לכם את שירותנו, להכיר אתכם, ולהתאים לכם את הקליניקה המושלמת, במיוחד בשבילכם. OS Class מבית אורין שפלטר- הרבה יותר מקליניקה. תבדקו אותנו.

    קליניקות להשכרה לפי שעה הן פתרון יצירתי ונוח עבור מטפלים, הוא מספק להם גמישות וחופש תנועה בהתאמה לצרכיהם. במקום להשקיע סכומי כסף גדולים בשכירת משרד או קליניקה לטווח ארוך, המטפלים יכולים לשכור קליניקה מאובזרת ומרווחת, ללא התחייבות ולפרקי זמן קצרים ובהתאם לדרישה.

    מה זה קליניקה להשכרה?

    קליניקה להשכרה היא האופציה הטובה ביותר לאנשי מקצוע מתחום הטיפול, כמו פסיכולוגים, מטפלים ברפואה אלטרנטיבית, מעסים, פיזיותרפיסטים ועוד… המחפשים אחר השכרת קליניקה לפי שעה, ססיה או אפילו באופן קבוע. מטפלים רבים, במיוחד כאלה שבתחילת דרכם המקצועית צריכים דינמיות, גמישות ומחיר נגיש ומשתלם, על מנת שיוכלו להתחיל את דרכם המקצועית ללא התחייבות או הוצאות מוגזמות. הקליניקות המוצעות להשכרה, הינן חלק ממתחם מאובזר ומושקע, המכיל שירותי ניקיון, פינת קפה, הסדרי חניה ושירותים כחלק ממחיר ההשכרה. בנוסף, כל קליניקה מעוצבת ומאובזרת, עד לרמת האקססוריז.

    האם ניתן לבטל השכרת קליניקה לפי שעה?

    אפשרויות הביטול משתנות בין חברה כזו לאחרת, המספקת שירותי השכרת קליניקות לפי שעה. אחת החברות המובילות בארץ המאפשרות ביטול ללא עלות – היא חברת “OS Class מבית אורין שפלטר” המציעה מגוון קליניקות וחדרי טיפולים להשכרה, בתל אביב וחיפה.

    האם הקליניקה להשכרה מאפשרת פרטיות מלאה?

    לרוב, ישנו מרחב משותף המציע מגוון קליניקות להשכרה לפי שעה. אך כל קליניקה כוללת בתוכה בידוד אקוסטי, אבזור מלא מ-א’ ועד ת’ ופינת קפה. כל אלו מאפשרים למטפל ולמטופל לייצר סביבה אינטימית ואישית, ממש כאילו מדובר בקליניקה פרטית.

    מה המחיר של קליניקות להשכרה לפי שעה?

    המחיר משתנה בין חברה כזו לאחרת, ומתחלק לשני סוגים שונים של השכרה – האחד השכרה לפי שעה, והשנייה ססיה (השכרה לטווח שעות קבוע). המחיר השעתי נע בדרך כלל מ-70 ₪ עבור שעה בודדת ועד ל-2,250 ₪ ל-50 שעות. המחיר לססיות משתנה בהתאם לשעות המבוקשות ביותר, הוא נע בין 450 ₪ לחודש (בשעות 11:00-17:00) לבין 550 ₪ לחודש (בשעות 15:00-19:00).

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content