fbpx

    טופס יצירת קשר


    צילום והפקת קורס דיגיטלי

    השכרת כיתות לימוד ב- OS Class כדי לצלם קורס דיגיטלי בידע

    קורסים דיגיטליים הפכו לאחד הכלים הכי עוצמתיים שיש, ומי שיזהה את המגמה ויעלה על הרכבת בזמן, צפוי להרוויח לקוחות ולהגביר את החשיפה של העסק. בזכות שיתוף הפעולה בין חברת ידע לבין OS Class, ניתן ליצור קורסים דיגטליים איכותיים בקלות וביעילות.

    כדי לצלם קורס דיגיטלי וליהנות מההנחה המיוחדת של OS-Class, אנא הירשמו כאן.

    פופולריות של קורסים דיגיטליים

    קורסים דיגיטליים קיימים כבר שנים, אבל הם הפכו לפופולריים במיוחד בשנים האחרונות. במהלך מגפת הקורונה, רבים העדיפו להימנע ממפגשים מרובי משתתפים ובחרו ללמוד בצורה מקוונת. עם הזמן, מגפת הקורונה דעכה אבל הקונספט של קורסים דיגיטליים תפס תאוצה והפך לחלק משגרת החיים.

    למי מתאים ליצור קורסים דיגיטליים?

    יצירה של קורס דיגיטלי מתאימה לכל מי שיש לו ידע שהוא מעוניין לשתף. למשל, מומחים שרוצים להעביר את הידע שלהם הלאה ולתת לעוד אנשים את הכלים שרכשו במהלך השנים. לדוגמה, מומחה לשפת גוף שמעביר קורסים על שפת גוף שמעידה על שקרים. 

    בנוסף, בעלי עסקים שמלמדים נושאים שונים בתחום בו הם עוסקים יכולים לקדם ככה את העסק. למשל, בעלת מספרה שמעבירה קורס על סידור תסרוקות לנשים. בצורה הזו, בעלת המספרה גם מרוויחה כסף ממשתתפות הקורס, וגם מציגה את עצמה בפני קהל של לקוחות פוטנציאליות שיכולות להגיע אליה לקבל שירות. כמובן שגם מוסדות לימוד שונים יכולים מאוד להרוויח מהפקת קורסים דיגיטלים, כי לא כל הסטודנטים מעוניינים להגיע לקמפוס ולהשתתף בהרצאות פרונטליות. 

    הפקה של קורס דיגיטלי

    יש חשיבות גבוהה לצד הטכני של הקורס הדיגיטלי. אתם חייבים לדאוג לתפאורה הולמת, להשתמש בציוד צילום מקצועי, לעשות שימוש בעריכה מתקדמת והרשימה עוד ארוכה. כל אחד יכול לשים את הטלפון על ערימת ספרים ולדבר, אבל כדי ליצור קורס שימשוך אליכם קהל לקוחות ויתרום ליחסי ציבור טובים שלכם ושל העסק, צריך לקחת את הפקת הקורס ברצינות. כאן נכנס לתמונה שיתוף הפעולה בין חברת ידע לבין OS Class, שיכול לשדרג את הקורס הדיגיטלי שלכם ולהפוך אותו לאטרקטיבי במיוחד. 

    שירותי הפקה וניהול של קורסים דיגיטליים

    ידע היא מערכת לניהול קורסים דיגיטליים, באמצעותה אפשר לבנות אתר עבור הקורסים שלכם ולנהל אותם. כדי להציע ללקוחותיה שירותי הפקה של קורסים דיגיטליים, ידע משתפת פעולה עם מכללת OS Class, דרכה ניתן להשכיר כיתות לימוד לצורך צילום הקורס הדיגיטלי. כל מי רוצה לבנות קורס דיגיטלי דרך חברת ידע מקבל 10% הנחה על השכרת כיתת לימוד ב- OS Class. 

    במסגרת הפקת הקורס, תקבלו תמיכה מלאה מאנשי מקצוע מיומנים שתפקידם לעזור לכם ליצור קורס דיגיטלי מוצלח. בין היתר, תהיו מלווים על ידי אנשי צוות בתחום הצילום, העריכה וההפקה. מעבר לזה, כחלק מהשכרת כיתת הלימוד תהיה לכם גישה לציוד מקצועי ומתקדם שיעזור לכם ליצור קורס דיגיטלי ברמה גבוהה. כל מה שישאר לכם לעשות, הוא לדאוג לתוכן איכותי של הקורס הדיגיטלי שלכם.  

    כדי לצלם קורס דיגיטלי וליהנות מההנחה המיוחדת של OS-Class, אנא הירשמו כאן.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content