fbpx

    טופס יצירת קשר


    משרדים לפי שעה

    עם החדירה המטאורית, יש לציין, של ריבוי משרדי עבודה משותפים. כי אז אין כל תמה למה המון בתי עסקים זנחו לאנחות את כל הטרדה שכרוכה בהשכרה של משרד מסורתי. כמו כן, העיסוק בהסכם השכירות, ובכל החובות שנלוות לכך. אין זה משנה באם אתם רק בתחילת הדרך העסקית שלכם, או שאתם כבר מנהלים בית עסק ותיק. נראה כי יש הכרח שתבטיחו לבית העסק שלכם כמה שפחות התחייבויות כספיות, על מנת שיהיה באפשרותכם אורך רוח לצמוח ולגדול. וכפועל ישיר מדברינו, ברור כי השכרת משרדים לפי שעה היא האפשרות המומלצת לכם ביותר. האפשרות הטובה ביותר עבורכם היא ללכת על חללים להשכרה, ובמאמר זה נבין למה בדיוק.

    האם השכרה של משרדים לפי שעה תחסוך לכם באמת כסף?

    באם שמים על כף המאזניים את היתרונות של השכרת משרד קונבנציונלי. נראה כי אז ברור מאליו, שהשכרה של משרד לפי שעה תחסוך לכם בטווח הקצר. כמו גם, בטווח הארוך – המון הוצאות כספיות. קודם כל, אין הוצאות כספיות נלוות. כמו למשל – תשלום לוועד הבית עבור תפעול שוטף של המעלית. או לחלופין בשביל שירותי הניקיון הקבועים של המבנה. כמו כן, לא צריך לשלם מקדמה בעת חתימת החוזה על השכרת המשרד. כפי שתיווכחו לראות – רק אצלנו, בחברת – CLASS-OS מבית אורין שפלטר, תיהנו מתשלום רק בשביל הזמן המדויק שבו אתם באמת צריכים את המשרד.

     

    משרדים לפי שעה

     

    האם השכרה של משרדים לפי שעה תפחית את הסטרס בקרב העובדים שלכם?

    כל מעסיק רוצה את הטוב ביותר לעובדים שלו, לפחות מרביתם. בעוד שבשל התפרצות נגיף הקורונה, לפני יותר משנה, המון עובדים נאלצו לעבוד מן הבתים שלהם, “וממש איבדו את עצמם לדעת”. אין כמו מלהציע להם מקום חם להגיע אליו בשביל ביצוע של סיעור מוחות, לדוגמה. אבל למה לשכור משרד לפי שכר חודשי, מה ההיגיון בכך? כאשר אפשר וגם רצוי לשכור משרדים לפי שעה. בכך תספקו להם מקום להתרועעות חברתית, ופעולה זאת אף תבטל את רגשי האשמה התמידיים שמקוננים בלב העובדים מהבית. וזאת משום שהם מתעדפים פעילויות אחרות, במקום באמת להשקיע בעבודה שלהם, לפעמים.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content