fbpx

    טופס יצירת קשר


    מרחב למידה מודל

    מרחב למידה מודל

    כל אדם אשר נכנס לתהליך של למידה או הכשרה היה רוצה למקסם את עצמו. המטרה היא לקחת את זמן הלימודים ולהגיע למקסימום מבחינת ספיגת התוכן. זה לא תמיד פשוט, כי כשנמצאים בכיתה או בבית, יש הסחות דעת וקשה להיות מפוקסים במאת האחוזים. כדי להגיע למיקסום אופטימלי, צריך להיות יצירתיים ולייצר מרחב למידה נכון. בנושא של מרחב למידה מודל נכון הוא חשוב. יש לקחת את המקום הנכון, לאבזר אותו, לבודד אותו ולהשתמש בו בצורה נוחה ונגישה. זה בדיוק מה שמציעים במכללת אורין שפלטר.

    מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית הטובה ביותר בישראל בתחום הכלכלה. היא מציעה את החדרים בקמפוסים שלה להשכרה כמרחב למידה דיגיטלי, ומעמידה סטנדרטים גבוהים מאוד. כל החדרים של אורין שפלטר בקמפוסים שלה בתל אביב ובחיפה מתוחזקים ומאובזרים בצורה הטובה ביותר. בכל חדר תמצאו ציוד איכותי ומתקנים טובים, על מנת שיהיה ניתן למקסם את זמן הלמידה. החדרים מתאימים הן לאנשים פרטיים והן לגורמים מקצועיים ועסקיים, והשירות שניתן הוא ברמה גבוהה מאוד. את השירות משלים מערך הזמנות איכותי, אשר משדרגת את הנושא הלוגיסטי של הזמנת הכיתות והחדרים.

    מרחב למידה מודל

    התאמה לכל סוג של צורך

    באורין שפלטר יכולים הלקוחות לבדוק את הכיתות. הם יכולים לראות את גודלן, את מה הן כוללות וכמובן מתי הן פנויות. כל הנושא של ההזמנה של החדרים נעשה בקלות וללא התערבות של גורם אנושי. במכללת אורין שפלטר יצרו מעטפת איכותית של שירות הזמנת חדרים ללקוחות שלהם. המכללה מעמידה לרשות הלקוחות חדרים איכותיים ונוחים, אשר שמים את התוכן במרכז, ולא את הנושא הלוגיסטי והבירוקרטי. באמצעות שירות ההזמנות, יכולים אנשים פרטיים ועסקיים כאחד, ליהנות מכיתה חכמה ומחדרים איכותיים להשכרה, ובקלות. למכללה יש חדרים המתאימים לכל סוג של צורך, משיעורים אישיים ועד הרצאות ענק.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content