fbpx

    טופס יצירת קשר


    מרחב למידה חדשני

    לא כולם מודעים להשפעה האדירה, שיש לסביבה הפיסית עליהם. רצף המלים מרחב למידה חדשני עשוי להפוך בעתיד לבעל משמעות ניכרת, בכל סביבת לימודים. הסביבה שבה חיו עד כה, אינה מהווה, כלל וכלל, סביבה טבעית מתאימה לתלמידים. כולנו היום גדלים תוך כדי חשיפה לעולם הגלובלי. לא עוד הימים שבהם התלמידים רכשו ידע באווירת בית הספר הקונבנציונלית. כל המדיה והתקדמות הטכנולוגיה, חדשות לבקרים, ייצרו שיטות של לימודים חדשות. שיטות שלאורן הלומדים מהווים סוג של יזמים, שעומדים באמצע של תהליכי למידה. בעוד המורים / המרצים תומכים בכל התהליכים מהצד, ואינם מהווים עוד את כל מקור הידע. ובכן, מרחבי למידה חדשניים מעודדים לחשוב באופן גבוה, מתוך חשיבה מחוץ לקופסה. כל זה מתרחש, בניגוד לפעם, מתוך אווירה של חוסר לחצים חברתיים, כמו גם שיפוטיות. החולקים מרחבים אלו חשים בנינוחות רבה לשיתוף במידע, בלי כל דאגה.

    למה יש להתייחס בעיצוב של מרחב למידה חדשני?

    העיצוב של מרחבי למידה חדשניים, הוא לא עניין של מה בכך. יש להקדיש לו מחשבה, ולהבין את הנפשות הפועלות. על מנת לסבר את אוזניכם, נביא בפניכם את האלמנטים החשובים ביותר –

    • על מנת לעצב את מרחב הלמידה החדשני, יש להשתמש בכל מיני מתקנים. כאשר מה שמשותף לכולם בא לידי ביטוי בכך שהוא מעשיר לתלמידים את חוויית הלמידה.
    • יש לבסס את העיצוב של מרחבי הלמידה על העקרונות של הלמידה הבינלאומיים. כאשר יש חשיבות בהבלטת למידה חברתית, תוך כדי שיתוף פעולה פורה.
    • כדי לעצב נכונה מרחבי למידה חדשניים, יש לראות את התלמידים במרכז העשייה והלמידה.

    האלמנטים החשובים של מרחב למידה חדשני

    קצרה היריעה מלהכיל את כל האלמנטים החשובים של מרחב למידה חדשני. החלטנו להתמקד בשלושה מהם, כדלקמן –

    • יצירת מרחבי למידה חדשניים, בדגש על ארכיטקטורה. יש לחשוב על כל אלמנט ארכיטקטורי, שעשוי ליצור סביבת למידה מכילה ואפקטיבית. המוטיבים שראויים לתשומת לב, הם למשל – הצבת ארונות קבועים ובנויים לתלפיות. שימת לב לגודל של המפלסים, החלונות או הדלתות. בחינת סוג הרצפות. לאפשר מרחבים של פינות רחבות ומפנקות. וכיוצא בזאת.
    • האלמנט השני מתייחס לכל הקירות, בהיקף של חלל הלימודים. תשאלו כל מי שמלמד או ביצע השכרת כיתות, והוא מיד יגיד לכם שקשה לו לעצב את החלל. באופן שיתאים לטעמו האישי, ובמקביל יהיה יעיל ללומדים בו. הסוד הוא מציאת העמק השווה, אשר גם יציג את החומר שמעוניינים להעביר לתלמידים. ואף ישרת את צורכי המורים, בהיבט הלוגיסטי. ומעבר לכך, יתכתב בהצלחה עם רצון הורי התלמידים, מתוך התובנה שילדיהם מקבלים את מרחבי הלמידה הטובים ביותר.
    • בבואנו לדון אודות האלמנט שחותם את הרשימה, נעסוק בריהוט דינמי. כאשר מקפידים על רכישת ריהוט מעוצב, דינמי ובעיקר ארגונומי, משנים למעשה את כל הפרדיגמה של אופן הלמידה. המסר שיקבלו התלמידים, בעת שינוי סביבה פיזי, מועבר היטב בעזרת חידוש הריהוט. וכאשר כל הקונסטלציה דינמית, כל הלמידה, הביחד וההתחדשות מתאחדים לקבוצה אחת מגובשת. שמלאה ביתרונות ובחדוות היצירה.
    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content