fbpx

    טופס יצירת קשר


    מקום לסדנה בתל אביב

    מקום לסדנה בתל אביב

    סדנאות מקצועיות, סדנאות פנאי, כיתות אומן, הרצאות וכדומה הן דרכים נפלאות להעברת ידע בצורה שוברת שגרה, מהנה ובעלת ערך מוסף הן למנחה והן לקהל. לכן בשנים האחרונות ניתן להבחין במגמה מתעצמת של עסקים ואנשים פרטיים המשתמשים בפלטפורמה כזו

    להרחבת היקף הפעילות שלהם. מי שניסה פעם להפיק סדנה שכזו נוכח לדעת כי למיקום האירוע יש חשיבות עצומה על נכונות הקהל והיכולת שלו להגיע, ולכן סדנאות לרוב יערכו במקומות מרכזיים (בהנחה והסדנה אינה קשורה באופן ספציפי למקום אחר). זו גם הסיבה שרבים מחפשים השכרת חדר לסדנאות במרכז שיעניק לקהל שלהם נוחות מקסימלית בהגעה ותחבורה.
    חלל סדנאות עשוי לדרוש היערכות שונה מכיתות לימוד רגילות אך מחויב לאפשר הליכי למידה שכן זוהי מטרתן של סדנאות. בנוסף יש קריטריונים חשובים שיש לתת עליהם את הדעת בבחירת מיקום לסדנה כמו גודל החלל, מיזוג אוויר, ציוד, פתרונות חניה ועוד.

    מקום לסדנה בתל אביב

    OS Class מבית אורין שפלטר הוא פרויקט השכרת חללי הלמידה של המכללה, הנותן מענה לביקוש הרב שיש כיום להשכרת חדרי לימוד וסדנאות. בקמפוס תל אביב של המכללה ניתן לשכור הן כיתות לימוד והן כיתות המיועדות להעברת סדנאות. חדרי המכללה המושכרים נבנו והותאמו לתהליכי למידה פוריים לאחר מלאכת מחשבת שביצעו סגל המכללה בשיתוף עם תלמידיה. החדרים ממוזגים, נקיים ומאובזרים בכל הציוד ההכרחי להנחיה ולמידה כמו שולחנות, כסאות סטודנטים, לוח, מקרן, מחשב, מערכת שמע ועוד.
    בהפסקות בין תוכן לתוכן, משתתפי הסדנה יוכלו ליהנות מהקפיטריה שמתפעלת המכללה בלובי שבין החדרים, והנאה נוספת תירשם כאשר הגעה לסדנה לא תהיה כרוכה בחיפוש חניה מתיש בתל אביב בשל פתרונות החניה הסמוכים לקמפוס. אם אתם מחפשים מקום לסדנאות רוחניות בתל אביב, אין ספק ש OS Class היא אפשרות מצוינת ומבטיחה.

    מהם חדרי סדנא?

    אז מהם חדרי סדנא וכיצד ניתן להשיג מקום לסדנה במרכז? ובכן, חדרי סדנא, הינם חדרים ייעודים לסדנאות. מדובר בחללים דינמיים, שיכולים להשתנות ולהתאים את עצמם – לצרכים שלכם. צריכים חדר סדנא עם שולחנות וכיסאות? או חדר סדנא עם חלל פתוח על מנת להעביר תרגילים פיזיים? חדרי הסדנא יתאימו את עצמם אליכם, ויהיו מאובזרים עם מיטב הציוד המתקדם של OS CLASS. הכל – כלול כבר במחיר ההשכרה.

    מקום לסדנה בתל אביב

    מחפשים מקום לסדנה בתל אביב?

    אם אתם מחפשים מקום לסדנה בתל אביב, כאן ב – OS CLASS מבית אורין שפלטר נשמח לעמוד לרשותכם. אנחנו מציעים מגוון רחב של כיתות לימוד להשכרה, לחווית למידה מתקדמת ומקצועית. כיתות הסדנא שלנו מאובזרות במיטב הציוד לנוחיותכם.

    מתחם הלמידה שלנו בתל אביב ממוקם ליד מגדלי עזריאלי וליד מגדלי תל אביב.מה שאומר שקל ופשוט למצוא אותנו ולהגיע הן ברכב פרטי והן בתחבורה ציבורית.

    מה תקבלו בחדר הסדנא?

    בין הדברים הכלולים במחירת השכרת חדרי הסדנאות שלנו –

    • מקרן בכל חדר
    • כיסאות ושולחנות
    • לוח מחיק לכתיבה
    • גישה לפינת הקפה של המתחם
    • כיתות קטנות וגדולות כאחד בהתאם לצורך שלכם.

    כמובן שעלות השכרת כיתה משתנה בהתאם לכיתה אותה תבחרו להשכיר. אבל אם אתם מחפשים מקום לסדנה בתל אביב, ב – OS CLASS מבית שפלטר נשמח לעמוד לשירותכם.

    על OS CLASS מבית אורין שפלטר

    חברת השכרת כיתות OS CLASS הוקמה ב – 2014 על מנת להעניק שירותי השכרת כיתות למגוון לקוחות וצרכים. עם מתחמים בתל אביב ובחיפה – אנחנו מספקים מגוון רחב של כיתות לימוד להשכרה. בין קהל לקוחותינו, ניתן למצוא את כמה מהחברות והארגונים המובילים במשק – אדידס, האוניברסיטה העברית, פוקס, משרד הביטחון, משרד הבריאות, אשת טורס, ישראייר וג’וינט ישראל.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content