fbpx

    טופס יצירת קשר


    מקום לסדנאות בצפון

    הצפון פורח ואיתו גם היקפי הבנייה, מספר העסקים וכמות ההזדמנויות להרחיב פעילות, ללמוד דברים חדשים ולרכוש מיומנויות שטרם התנסנו בהן. אך מה עושים כאשר יש רעיון נהדר, שאין לו בית?

    מדריכים ומנחים רבים השואפים להגדיל את מרחב התעסוקה שלהם על ידי יצירה והעברה של סדנאות במקום קצת יותר מרוחק מגוש דן, למעשה פועלים כדי להיחשף בפני קהל חדש, לצבור עוד לקוחות ולתקוע יתד במטרות ומקומות חדשים. על אף שצעד זה הוא נכון ומשתלם לרוב עבור העסק, לעיתים יש קושי במציאת המקום האידיאלי לקיום הסדנה כך שהרעיון לא ממומש או ממומש במיקום לא מתאים, דבר המגיע בעוכרי המנחים ומשפיע רבות על הצלחת האירוע. החדשות הטובות הן שכבר לא צריך לצאת למסע חיפוש אחר מקום לסדנאות בצפון, אלא פשוט לבחור באופציה הטובה ביותר שיש כיום – השכרת חלל לסדנאות בקמפוס חיפה של OS Class מבית אורין שפלטר.

    מקום לסדנאות בצפון

    אין ספק שקיום סדנה באחת הכיתות המצוידות והחדשניות של OS Class הוא המפתח ליצירת מרחב לימודי מאפשר ונכון לקהל היעד שלכם באשר הוא ממספר סיבות:
    במתחם ישנן כיתות בגדלים שונים כך שניתן להתאים את גודל המרחב לכמות המשתתפים הצפויה ולשמור על אווירה שיתופית אך נעימה; החדרים עומדים בסטנדרט ניקיון מוקפד המתוחזק מדי יום, כמו גם חלל הלובי, השירותים והקפיטריה העובדת במקום להנאת התלמידים. מקום לסדנאות בצפון צריך להיות גם נגיש הן מבחינת הגעה ברכב פרטי והן למגיעים בתחבורה ציבורית ועל כן מיקום המתחם של OS Class בחיפה נמצא בסמוך לתחנת רכבת לב המפרץ. הכיתות מאובזרות בציוד חדיש ומקיף המספק מעטפת טכנולוגית מלאה לנוחות המנחים והתלמידים, כך שכל סדנה תוכל לעבור בצורה הטובה והיעילה ביותר.

    מקום לסדנאות בצפון – OS CLASS מבית אורין שפלטר

    מחפשים מקום לסדנאות בצפון? ב – OS CLASS מבית אורין שפלטר, יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם. עם מתחם הסדנאות וחללי הלמידה שלנו, הממוקם בחיפה ונותן פתרון לכלל תושבי הצפון. מתחם השכרת הכיתות של OS CLASS מבית אורין שפלטר ממוקם באזור נוח להגעה הן בתחבורה ציבורית והן בתחבורה פרטית. החברה, הינה חברת בת של קבוצת “אורין שפלטר – השכלה פיננסית”.

    מקום לסדנאות בצפון

    מקום מיוחד לסדנאות בצפון

    הייחוד של מתחם השכרת הכיתות שלנו בחיפה, נמצא בפרטים הקטנים אשר מותאמים לצרכים שלכם באופן אישי – בין אם אתם זקוקים לחדר גדול ומרווח להעברת סדנה, או לחלל קטן יותר להעברת שיעור אינטימי יותר לקבוצה קטנה. כך או כך, כלל החדרים שלנו מאובזרים היטב, ובכל חדר תמצאו –

    • מקרן
    • מחשבים
    • שולחנות
    • כיסאות

    ועוד מגוון רחב של אבזור מתקדם לחווית למידה מתקדמת

    חוויה למידה שנשארת בזיכרון

    רוצים לספק לבאי הסדנה שלכם חווית למידה שתישאר איתם גם שנים הלאה? הכל מתחיל מבחירת המקום. כשאתם מחפשים מקום לסדנאות במרכז, חשוב לחפש מקום שמספק תחושת של חלל מקצועי, נוח, ויעיל לשימוש לתפעול. כן, לבחירת החלל ישנה לא מעט משמעות ביכולת הקשב של באי הסדנה שלכם. חלל שיהיה לא נוח, עם תקלות רבות – יכול לספק לא מעט הסחות דעת ולהוות גורם מפריע עבור משתתפי הסדנה. וזאת – החוויה שיכולה ללוות אותם עם סיום הסדנה.

    לכן, ב – OS CLASS מבית אורין שפלטר, אנחנו מקפידים על כל פרט ופרט על מנת לוודא שחווית הלמידה של באי הסדנה שלכם תהיה מקצועית ומתקדמת. אנחנו עומדים לרשותכם על מנת להתאים את החלל לצרכים שלכם וגם על מנת לוודא שאת השיעור שאתם הולכים להעביר – אף אחד לא ישכח.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content