fbpx

    טופס יצירת קשר


    כמה עולה להשכיר קליניקה?

    כמה עולה להשכיר קליניקה?

    כמה עולה להשכיר קליניקה? כאשר שוכרים קליניקה, חיוני שתהיה הבנה ברורה, של מה כלול בהסכם השכירות. מעבר למרחב הפיזי, ישנם שירותים ותשלומים שונים, שעשויים להיות מכוסים בדמי השכירות, או לא.

    מאמר זה נועד לשפוך אור, על ההוצאות הנפוצות בעת השכרת מרפאה. כגון חשמל, מים, ניקיון, אבטחה ושירותים חיוניים נוספים.

    שירותים (חשמל, מים וחימום)

    ברוב המקרים, הסכמי שכירות לקליניקות, כוללים את עלות השירותים הבסיסיים, כמו חשמל, מים והסקה. המשמעות היא שהמטפלים לא צריכים לדאוג, לגבי תשלום נוסף עבור שירותים אלה. עם זאת, ישנה חשיבות מכרעת לבירור מראש, האם קיימות מגבלות או חריגות למה שהשירות מכסה.

    כמה עולה להשכיר קליניקה?
    שירותי ניקיון

    שמירה על סביבת קליניקה היגיינית ונקייה, היא בעלת חשיבות עליונה. לכן, השכרת קליניקות רבות, כוללת במסגרת ההסכם, שירותי ניקיון קבועים. שירותי ניקיון אלו מכסים בדרך כלל, חללים משותפים, שירותים ואף את הקליניקות עצמן. בכך הם מבטיחים סביבה נקייה ומקצועית, הן למטפלים והן ללקוחות.

    אבטחה

    כדי להבטיח את הבטיחות והביטחון, של המטפלים והמטופלים, כמו גם ציוד יקר ערך, חלק מהמקומות המציעים השכרת קליניקה, עשויות לכלול אמצעי אבטחה. למשל: מעקב במצלמות במעגל סגור, אנשי אבטחה, או מערכות לבקרת גישה. חשוב לדבר עם מנהל הנכס, כדי להבין את רמת האבטחה הניתנת, ואת כל האמצעים הנוספים הדרושים.

    תחזוקה ותיקונים

    כאשר שוכרים מרפאה, מקובל שבעל הבית לוקח אחריות, על תחזוקה ותיקונים גדולים. זה כולל בעיות מבניות, אינסטלציה, תיקוני חשמל, ומשימות תחזוקה אחרות.

    קליניקה להשכרה במחיר קבוע

    כמה עולה לשכור קליניקה? ניתן לשכור קליניקה באופן פרטי, ולשלם הון, אך ניתן לשכור קליניקה ב- OS Class מבית אורין שפלטר. מחיר קבוע, שברור לכם מראש. אין הפתעות, אין כוכביות נעלמות. זו העלות, זה מה שמקבלים.

    מטפלים רבים שמתחילים את דרכם המקצועית מחפשים אחר אופציה משתלמת ונוחה שתאפשר להם לקבל מטופלים מבלי להיכנס להוצאות כלכליות כבדות. אחת האופציות המועדפות כיום היא מציאה של קליניקה להשכרה לפי שעה, מדובר בעלות מינימלית לפי צורך הכוללת בתוכה את הפסיליטיז ועלויות האחזקה של המקום. הכנו עבורכם מדריך העוסק בשאלה – כמה עולה להשכיר קליניקה? ומה הוא כולל?

    מה השירות כולל?

    שירות השכרת קליניקות לפי שעה, או בשמו המקצועי “ססיות”. מתייחס לאנשים העוסקים בתחום הרפואה – מפסיכולוגים, מטפלים ואף מאמנים. השירות כולל השכרת חלל רפואי הנקרא “קליניקה”, כאשר החלל עצמו מעוצב ומדוגם עד לפרטים הקטנים, ברמה הגבוהה ביותר של עיצוב פנים. הקליניקה כוללת כורסאות נוחות ומעוצבות, שולחן טיפולים אופנתי, אביזרי אקססוריז להקניית אווירה ביתית ונעימה, גופי תאורה מתקדמים, וילונות דקורטיביים ומקומות אחסון. בנוסף, המחיר השעתי כולל שירותי ניקיון, אפשרויות חניה ואף אפשרות ביטול ללא עלות.

    קליניקה להשכרה

    כמה עולה להשכיר קליניקה?

    כיום, ישנן מספר חברות המציעות את השירות, כאשר האפשרויות עלולות להשתנות בין חברה כזו לאחרת. מבין המחירים הנגישים והמאפשרים ביותר שמצאנו – הוביל שירות השכרת קליניקה רפואית לפי שעה של “OS Class” מבית אורין שפלטר, המציע מחיר חסר תקדים העומד על 70 ₪ לשעה בלבד, עד ל-4 שעות. כאשר ההשכרה מתבצעת למשך 5 שעות המחיר יעמוד על 320 ₪, ו-10 שעות יעלו כ-600 ₪ בלבד. אופציה נוספת ומזמינה לא פחות היא “מחירון ססיות”, מדובר בשעות קבועות להשכרה, לדוגמה השכרת הקליניקה משעה 11:00-17:00 בימים ב’ ו-ד’ תעלה כ-450 ₪ בלבד ליום, השכרה של הקליניקה משעה 15:00-19:00 (אשר נחשבות לשעות מבוקשות) תעלה כ-550 ₪ ליום וכן הלאה.

    אין ספק שמדובר בשירות נפלא למטפלים בתחילת הדרך, וגם עבור אלו המשלבים עבודה במספר מקומות ועדיין מעוניינים להרוויח הכנסה חודשית מכובדת במינימום הוצאות.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content