fbpx

    טופס יצירת קשר


    כיתות לימוד להשכרה בצפון

    צפון הארץ כולו מתפתח בשנים האחרונות בדרכים רבות ואט אט מצמצם פערים מול המרכז הגדול. בין אם בפתיחת משרות מכובדות, ייסוד משרדים מובילים, פיתוח עירוני, השקעת כספים והתפרסות רשתות שהיו נחלת המרכז בלבד אל מחוץ לתחומי גוש דן.

    נראה שהצפון פורח אך קיימים עדיין חסכים רבים שעל חלקם ניתן לגשר בעזרת פתרונות יצירתיים. הקמה של מוסדות לימוד ומרכזי העשרה שאינם מעוגנים במבנה ייעודי, גם היא נקודת דמיון חדשה בין הצפון למרכז, ובהשראת המרכז התל אביבי של OS CLASS, התרחב הפרויקט וחנך מרכז נוסף בחיפה המציע כיתות לימוד מתקדמות להשכרה בצפון.

    כיתות לימוד להשכרה בצפון
    OS CLASS מבית אורין שפלטר משמר סטנדרט ייחודי של מרחבי לימוד מאובזרים, משודרגים ונקיים, שמטרתם להוות סביבות לימוד, עבודה או עסקים אידיאליות. הכיתות מעניקות את כל התנאים לתהליכים אפקטיביים בהתאם לחזון המכללה.
    החזון המנחה של המכללה הוותיקה מעוגן בחשיבות הניתנת להשכלה ראויה. לא תיתכן פעולת למידה אמיתית ומשמעותית ללא סביבה התומכת במטרות התלמידים והמורים גם יחד. על כן, כלל המאפיינים של הפרויקט – החל מהמיקום, דרך גודל הכיתות, הציוד הלימודי והחידושים הטכנולוגיים המותקנים בהן, כולם מתכתבים עם השאיפה לאפשר להמונים מרחבים למימוש עצמי ובעקיפין – תרומה לחברה כולה.
    אם ברצונכם לאתר כיתות לימוד מעוצבות להשכרה בצפון שיתרמו לכל פרויקט שתרצו להוציא לפועל, אנו ממליצים לבחון את האפשרויות הרבות שמציע המיזם OS CLASS בין אם קיימת דרישה לכיתות לימוד קלאסיות, כיתות לימוד ממוחשבות או כיתות סדנא. ניתן להתרשם בגלריה מגודל ואיכות הכיתות, האווירה השורה במרכז הצפוני בחיפה וניתן אף לתאם מראש סיור מקדים לבחינת המקום. OS CLASS שם לעצמו למטרה לקדם תהליכי למידה באשר הם במקביל להיותו חלק מהעשייה של מכללת אורין שפלטר להשכלה פיננסית.

    כיתות לימוד להשכרה בצפון
    השכרת כיתות בחיפה והצפון

    חיפוש כיתות לימוד מתקדמות להשכרה בצפון זה לא עסק קל. במרבית המקרים, נמצא את עצמנו עומדים מול השאלה האם משתלם לנו להשכיר כיתה ולשלם מחיר מלא על השכרת החלל, שלרוב כולל גם תשלום על מים, חשמל, וכדומה. ההוצאות החודשיות של השכרת מקום שכזה, יכולות להגיע לאלפי שקלים בחודש, ולא תמיד הן משתלמות. זאת הסיבה, שרוב האנשים מחפשים כיתות לימוד להשכרה בצפון במחיר שעתי או יומי. ב – OS CLASS מבית אורין שפלטר אנחנו מציעים לכם מגוון רחב של כיתות לימוד להשכרה בצפון, במחיר משתלם לפי שעה או לפי יום. המתחם שלנו בצפון, ממוקם בחיפה וניתן להגיע אליו ברכב או בתחבורה ציבורית.

    כיתות להשכרה במתחם חיפה

    במתחם של OS CLASS מבית אורין שפלטר בחיפה, תמצאו מגוון רחב של כיתות וחללים להשכרה להעברת שיעורים וסדנאות שונות מכלל סוגים. אנחנו מציעים השכרת חדרי הרצאות, חדרי מחשבים, חדרים גדולים וחדרים קטנים כאחד. ב – COS CLASS מבית אורין שפלטר אנחנו כאן כדי להתאים את החלל – לצרכים שלכם. בנוסף, כל הכיתות מתוחזקות באופן יום – יומי ומאובזרות במיטב הציוד על מנת שתוכלו להעביר שיעור בצורה המקצועית ביותר. האבזור כולל מחשבים, מקרנים, מזגנים, כיסאות, שולחנות ועוד.

    על OS CLASS מבית אורין שפלטר

    ב – 2014, הוקמה חברת OS CLASS מבית אורין שפלטר, לאחר שזיהינו צורך מתמשך במתחמים להשכרת כיתות ברחבי הארץ. המתחם הראשון נפתח בתל אביב. בעקבות ההצלחה – פתחנו מתחם נוסף בצפון, בעיר חיפה. אנחנו שמים לעצמנו למטרה לפתוח מתחמים במקומות מרכזיים ונוחים להגעה עבור כל אחד ואחת.
    החברה, הינה חברת בת של קבוצת “אורין שפלטר” השכלה פיננסית. המכללה המובילה בארץ בתחומי הפנסיות, הביטוחים, והפיננסים.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content