fbpx

    טופס יצירת קשר


    חדר סדנאות להשכרה תל אביב

    חדר סדנאות להשכרה תל אביב

    סדנת ציור או מוזיקה, סדנת קולנוע או חרוזים, לימודי ערב של ספרדית או יום עיון לעובדי החברה. יש אין ספור מקרים בהם אנו נתקלים בצורך להשכרת כיתות, אולמות או חדרים והרבה פעמים מוצאים עצמנו מאוכזבים מהתנאים הירודים

    שהם עלינו להעביר את משך זמן הפעילות. העיר תל אביב היא מרכז תרבותי וחברתי משגשג המצמיח הזדמנויות למידה כמו אלו המפורטות ועוד רבות אחרות, כך שגם הביקוש לחדרי סדנאות עולה בהתאמה. אם אתם מנחים או מדריכים המחפשים את הקפיצה הבאה בעסק שלכם ומחפשים מקום להעברת סדנאות, או אנשי משאבי אנוש שהוטל עליהם לאתר מיקום חדש ליום גיבוש וכיוצא באלו, חדר סדנאות להשכרה תל אביב הוא כבר לא יעד בלתי מושג, בשונה מנכסים אחרים בעיר.

    חדר סדנאות להשכרה תל אביב

    למרות שיש המכנים את תל אביב בירת ישראל, לא כל מקום בה הוא בהכרח מרכזי, נעים ונגיש להגעה ושהייה, לכן מומלץ לאתר חדר סדנאות להשכרה תל אביב שיהיה באזור מוכר ונוח. לכן הכיתות במיזם OS Class מבית אורין שפלטר הן פתרון נהדר שכן הקמפוס בתל אביב שוכן ממש בסמוך לתחנת רכבת השלום – אזור הידוע לכולם. כמו כן, ישנם תנאים בסיסיים שיש לספק לקהל משתתפי הסדנה כדי לאפשר להם להעביר את זמנם בנעימים ובנוחות מרבית כמו הימצאות שירותים ומי שתייה במקום קרוב, והגנה מפני תנאי מזג אוויר כמו חום או קור. הכיתות של OS Class הן חלק מהקמפוס של מכללת אורין שפלטר על כן המבקרים בהן נהנים מכל המעטפת שמציעה המכללה לתלמידיה בשעות הלימודים כמו שירותים, ברזיות ואפילו קפיטריה פעילה.
    לאיתור המקום המושלם לסדנה בתל אביב צרו קשר עוד היום עם המכללה ותאמו סיור היכרות. זכרו – חדרי סדנאות הן מצרך מבוקש לא בכדי, השיגו את הטוב ביותר עבור הלקוחות שלכם.

    חדר סדנאות להשכרה בתל אביב – לכל שימוש

    שואלים את עצמכם למה יכול לשמש אתכם חדר סדנאות להשכרה בתל אביב? ובכן, ישנם מגוון שימושים שונים שיכולים לענות על הצרכים השונים שלכם בעת השכרת כיתות לימוד בתל אביב. בין אם מדובר ביום עיון והדרכה לעובדי החברה שלכם, בקורסים שונים בכלל נושאים, או בסדנאות יצירה וכתיבה. ב – OS CLASS מבית אורין שפלטר, אנחנו מציעים לכם מגוון רחב של כיתות לימוד להשכרה, לרבות חדרי סדנא לכל מטרה ולכל שימוש.

    חדר סדנאות להשכרה תל אביב

    מחפשים חלל ליום גיבוש?

    את חדרי הסדנא שלנו, ניתן להשכיר לא רק לקורסים שונים וימי עיון, אלא גם ניתן להשכיר את חדרי הסדנא שלנו לימי גיבוש לעובדים. מחפשים חלל פתוח, מאובזר וממוחשב? ואולי חלל שכולל בתוכו כבר כיסאות ושולחנות? ובכן, ב – OS CLASS מבית אורין שפלטר אנחנו מציעים לכם חדר סדנאות להשכרה בתל אביב, עם מתחם שנמצא במיקום נוח ונגיש להגעה בתחבורה ציבורית ותחבורה פרטית.

    חדרי הסדנאות המתקדמים שלנו כוללים –

    • מקרן בכל כיתה
    • חיבור לרשת ה – WIFI, ומחשבים
    • שולחנות וכיסאות
    • לוח מחיק
    • כיתות גדולות וקטנות כאחד
    • גישה לפינת הקפה של המתחם.

    ב – OS CLASS מבית אורין שפלטר אנחנו מבטיחים לספק לכם חווית למידה מתקדמת ומודרנית המותאמת בדיוק – לצרכים שלכם.

    מי אנחנו? OS CLASS מבית אורין שפלטר

    OS CLASS מבית אורין שפלטר, הוקמה בשנת 2014, הינה חלק בלתי נפרד מ”אורין שפלטר – השכלה פיננסית” המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח, הפנסיה והפיננסים. החברה הוקמה מתוך הצורך לספק לקהל לקוחותינו מתחמי למידה מתקדמים ומודרנים, שיענו על כלל הצרכים השונים. בין קהל לקוחותינו ניתן למצוא את אדידס, האוניברסיטה העברית, פוקס, משרד הביטחון, משרד הבריאות, אשת טורס, ישראייר וג’וינט ישראל.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    השכרת חדר ישיבות
    טאגים נפוצים
    עוד לא בוצעו חיפושי טאג בעמוד.
    Skip to content