fbpx

    טופס יצירת קשר


    השכרת כיתות לימוד במרכז

    השכרת כיתות לימוד במרכז

    כשמדברים על מרכז הארץ בכלל ועל העיר תל אביב בפרט, מתייחסים לאזור שעל פניו מנצח בכל התחומים – אפשרויות תעסוקה רבות, קרבה לכל מה שמעניין, חוויה קולינרית מגוונת ועשירה, אירועי תרבות ללא הפסקה, בירת התחבורה הציבורית, ריכוז מתקני ממשלה וציבור, והרשימה אינה נגמרת.

     אך לכל הניצחונות הללו מתלווה תופעת לוואי חמורה המקשה מאוד על כל התושבים או האורחים והיא – מצוקת המקום. לא מדובר רק בדיור בלתי מושג או הגבלות חניה בלתי אפשריות, אלא גם במרחבי עשייה כמו כיתות לימוד וחללי עבודה שהמלאי שלהם חסר באופן קבוע. השכרת כיתות לימוד במרכז הפכה לדרישה של ממש מגופים רבים המבקשים לקיים מסגרת לימודית כזו או אחרת והפתרונות הקיימים כיום, רובם אינם מספקים – לא בכמותם ולא באיכותם.

    השכרת כיתות לימוד במרכז
    מתוך המצוקה הזו, והאמונה הגדולה בתהליכי למידה משמעותיים הנעשים בסטנדרט איכות גבוה, הקימה מכללת אורין שפלטר את המיזם OS CLASS, המורכב משני מרכזים להשכרת כיתות לימוד בערים חיפה ותל אביב. המכללה, שפעילותה האקדמאית מתרחשת באותם מרכזים, שומרת על המרכזים כמוקדים ראויים לכל מטרה לימודית או עסקית, על ידי החזקת כיתות לימוד בגדלים שונים, כיתות ממוחשבות, כיתות לסדנאות, משרדים ופינות ישיבה. את התכנון של מרחבי הלמידה השתיתו היזמים על הניסיון הרב של מורי ותלמידי המכללה והדבר מתבטא בעיצוב, אבזור ושימור החדרים.
    מרכז OS CLASS במרכז נמצא בתל אביב בסמיכות למגדלי עזריאלי ותחנת רכבת השלום, במיקום נוח ונגיש לכל הדעות. אזור זה מסתמן להיות אחד המוקדים המרכזיים בארץ מבחינת תחבורה ציבורית וכן מסביבו פזורים פתרונות חניה בשפע. המרכז בתל אביב הוא הראשון מבין השניים שנחל הצלחה כה רבה עד שהיווה דוגמה להקמת המרכז השני. OS CLASS מבית אורין שפלטר מאפשר השכרת משרד או כיתות לימוד במרכז באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content