fbpx

    טופס יצירת קשר


    השכרת חדר לקליניקה

    השכרת חדר לקליניקה

    בעבור מטפלים בתחילת דרכם עומדת השאלה כיצד להתחיל את הדרך המקצועית שלהם – בצורה הנוחה והמשתלמת ביותר. האופציה שהייתה כמעט היחידה עד לא מזמן הייתה השכרת קליניקה קבועה, הבעיה הייתה שמרבית המטפלים לא הצליחו למלא את “השעות המתות” והקליניקה נותרה ריקה בחלק גדול מהחודש, למרות שהתשלום החודשי ירד במלואו. לאחרונה, מגוון חברות זיהו את הצורך והדרישה ויצאו עם בשורה חדשה – השכרת חדר לקליניקה, כל המידע על השירות שטרף את הקלפים לפניכם.

    מה זה קליניקה להשכרה?

    קליניקה להשכרה היא בעצם קליניקה מאובזרת ברמה הגבוהה ביותר, שהינה חלק ממתחם הכולל מספר חדרי טיפולים/קליניקות. את חדר הקליניקה ניתן להשכיר לפי שעה או בשיטת הססיות (טווח שעות קבוע), אפשר להשכיר לפי שעה, לפי יום או לפי ימים מסוימים בחודש – כל האפשרויות פתוחות ובמחיר משתלם במיוחד.

    האם ניתן לבטל השכרת חדר בקליניקה?

    לא בכל החברות יאפשרו לכם זאת, אך בחברת “OS Class מבית אורין שפלטר” תוכלו לשכור קליניקה ולבטל – ללא עלות כלל. מדובר בפתרון המאפשר גמישות מרבית ללא תלות.

    קליניקה להשכרה ומחיר ססיות

    מה כוללת קליניקה להשכרה?

    קליניקה להשכרה ב- “OS Class מבית אורין שפלטר” הינה מרוהטת לגמרי, החל מכורסאות מעוצבות לשולחן המלווה באקססוריז, גופי תאורה חמימים ואפשרות גם למיטת טיפולים. בנוסף, המחיר השעתי כולל שירותי ניקיון, פינת קפה, הסדרי חניה ועוד.

    אילו אפשרויות קיימות להשכרת חדר לקליניקה?

    קיימות שתי אופציות משתלמות שתוכלו לבחור ביניהן:

    ססיות

    השכרה לפי מחיר ססיות הינה השכרה לפי טווח שעות מסוים, לדוגמה 15:00-19:00, 9:00-12:00 וכו’. המחיר משתנה בין השעות המבוקשות יותר לאלו שפחות והוא נע בין 450-550 ש”ח, בנוסף ניתן לרכוש “כרטיסיית ססיות” במחיר משתלם יותר.

    השכרה לפי שעה

    אופציה נוספת היא השכרה לפי שעה, ככל שמשכירים למספר שעות רב יותר כך המחיר משתלם יותר. מדובר באופציה המועדפת על ידי מטפלים ומאמנים שעובדים “שעה פה ושעה שם” ולא ברצף שעות קבוע.

    קליניקה להשכרה למטפלים, זו אפשרות אסטרטגית וחסכונית, עבור אנשי מקצוע בתחום הבריאות, המעוניינים להקים או להרחיב את העסק שלהם.

    אז איך מוצאים חדר להשכרה?

    מציאת חדר לקליניקה, שיהיה מושלם, יכולה להיות משימה לא פשוטה. כדי לעזור בניהול התהליך בקלות, מומלץ לשקול את העצות הבאות, כדי לאתר ולבחור את החדר האידיאלי, עבור הקליניקה החדשה:

    הגדרת הצרכים של איש המקצוע ושל הקליניקה

    לפני התחלת החיפוש, יש להגדיר בבירור את הדרישות הספציפיות. למשל, גורמים כמו גודל החדר, פריסה, נגישות, זמינות חניה, קרבה לתחבורה ציבורית, וכל שירות או ציוד ספציפי, שעשויים להזדקק לו. הבנת הצרכים, תעזור לצמצם את האפשרויות, ולהפוך את החיפוש לממוקד יותר.

    השכרת חדר לקליניקה

    חיפוש בפלטפורמות ברשת

    חיפוש ברשת, בפלטפורמות ואתרים, המתמחים ברשימות להשכרה, לאנשי מקצוע בתחום הרפואה והטיפול. פלטפורמות אלו, מספקות לעתים קרובות, מידע מפורט על חדרי קליניקה זמינים, כולל מיקום, גודל, תכונות ותנאי השכרה. חשוב לסקור מספר רישומים, כדי לקבל סקירה מקיפה של השוק, ולזהות אפשרויות פוטנציאליות.

    ביקור במקום

    לאחר מציאתם של חדרי קליניקה פוטנציאליים, יש לקבוע ביקורים, כדי לבחון אותם באופן אישי. לבדוק את התכנון, התאורה, האוורור, רמות הרעש, והאווירה הכללית של כל חדר. חשוב לבדוק גם, כיצד החלל מסתדר עם המיתוג של המרפאה, והנוחות שהוא מציע הן למטופלים והן לצוות.

    יש לקחת בחשבון צמיחה עתידית

    בזמן שמחפשים חדרי טיפול להשכרה בתל אביב, חשוב להסתכל לטווח ארוך, ולחשוב על פוטנציאל הצמיחה. העריכו את יכולת הדינמיות של המקום, והאם הוא יכול להתאים להוספת שעות, ושירותים נוספים מטעמכם. תכנון צמיחה מלכתחילה, יחסוך לכם את הטרחה של העברה, או משא ומתן מחדש, על חוזה השכירות בהמשך. OS Class מבית אורין שפלטר, מציעה לכם מודולריות, אישורים וביטוח על המקום. שווה לבדוק.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content