fbpx

    טופס יצירת קשר


    השכרת חדרי הרצאות

    מחפשים מקום לקיים בו את הפגישה העסקית או ההרצאה הבאה שלכם? אם כן, כדאי לכם לשקול השכרת חדרי הרצאות באמצעות “OS Class מבית אורין שפלטר”. מיזם זה מציע מגוון חללים שיוכלו להתאים להרצאות בערים המרכזיות חיפה ותל אביב אשר יכולים להכיל עד כ-60 מוזמנים!

    הכלים שחשוב שיעמדו לרשותך בחדר ההרצאות שתשכירו

    טרם השכרת אולם הרצאות, מומלץ לוודאות שיעמדו לרשותכם כלים שונים שיקלו עליכם ויאפשרו לכם להעביר את ההרצאה באופן המיטבי ביותר. ראשית, וודאו כי חדר ההרצאות מכיל לוח מחיק, טושים ומחק. בנוסף, חשוב לוודאות כי חדר ההרצאות שתשכירו כולל ציוד כמו מקרן ומסך כך שתוכלו להציג מצגות או סרטונים וכמובן WI-FI. עוד מומלץ להקפיד על השכרת חלל בו האקוסטיקה טובה וכן חשוב לבדוק שמערכת הסאונד עובדת כראוי.

    השכרת חדרי הרצאות

    השכרת חדרי הרצאות חיפה

    חיפה היא עיר יפה הממוקמת בצפון הארץ. זוהי העיר השלישית בגודלה במדינה, עם אוכלוסייה של למעלה מ-280,000 איש. העיר ידועה באקלים הים תיכוני, בנופים היפים ובאוכלוסייתה המגוונת. בחיפה פועלות גם מספר אוניברסיטאות, בהן אוניברסיטת חיפה והטכניון – המכון הטכנולוגי הישראלי. כתוצאה מכך, אין זה מפתיע שהעיר מהווה יעד פופולארי להרצאות וכנסים. מדי שנה מגיעים לחיפה אלפי אקדמאים ואנשי מקצוע כדי להשתתף בהרצאות במגוון נושאים. זה הופך את חיפה למקום אידיאלי ללמוד על רעיונות חדשים ולפגוש אנשים אחרים מכל העולם.
    לסיכום, אם אתם שואפים לחלוק עם אחרים מהידע שלכם – אל תהססו לפנות אל “OS Class מבית אורין שפלטר”, המציעה לכם להזמין את האורחים שלכם לחדרי ההרצאות שיכולים להכיל עד כ-60 אנשים. הרימו טלפון ותקבלו את כל המידע לו אתם זקוקים על מנת לקבל את חדר ההרצאות להשכרה בתל אביב המדויק לצרכים שלכם.

    מה זה חדר הרצאות להשכרה?

    השכרת חדרי הרצאות כבר לא חייבת להיות משימה מסובכת ומורכבת. כבר אין צורך לחפש מקום ולדאוג שכל מה שאתם צריכים עבור ההרצאה שלכם אכן יתקיים ויהיה שם. כבר אין צורך להשכיר מקום ולשלם תעריף חודשי מופקע. למעשה, כל מה שאתם צריכים לעשות, זה לתאם מקום וזמן ולהשכיר את חדר ההרצאות הבא שלכם – לפי שעה או לפי יום. כן, ב – OS CLASS מבית אורין שפלטר אנחנו מציעים לכם השכרת חדרי הרצאות לפי שעה או יום ובכך – לחסוך לא מעט עלויות.

    השכרת חדרי הרצאות

    השכרת חדרי הרצאות עם אבזור מתקדם

    יתרון נוסף בהשכרת חדרי הרצאות לפי שעה ב – OS CLASS מבית אורין שפלטר, הוא שאתם מקבלים את כל מה שאתם צריכים עבור ההרצאה שלכם – במקום אחד. כיתות לימוד מתקדמות שלנו מתוחזקות היטב ומאובזרות עם מיטב הציוד המתקדם על מנת לאפשר לכם להעביר את ההרצאה בצורה הטובה, היעילה והמקצועית ביותר. בין אם אתם זקוקים לכיתת מחשבים או לחלל פתוח וגדול – אצלינו תמצאו כיתות מכל הסוגים, לכל מטרה ולכל הרצאה.

    חדרי ההרצאות וכיתות הלימוד של OS CLASS מבית אורין שפלטר מאובזרות היטב, על מנת לוודא שתוכלו להעביר את ההרצאה או השיעור שלכם בצורה הטובה ביותר. הציוד שלנו כולל – מקרן, מחשב, כסאות, שולחנות וכמובן שירותים נוספים כמו פינת קפה לרגעים שבין ההפסקות.

    על OS CLASS מבית אורין שפלטר

    כחלק בלתי נפרד מקבוצת “אורין שפלטר – השכלה פיננסית” – המכללה המובילה לנושאי ביטוחים, פנסיות ופיננסים – ב – OS CLASS מבית שפלטר שמנו לעצמנו למטרה להציע כיתות ומרחבי לימוד מתקדמים להשכרה לפי שעה או לפי יום. לחברה שני מתחמים פעילים – אחד בתל אביב, ואחד בחיפה.

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    חיפושים נפוצים
    טאגים מומלצים
    טאגים נפוצים
    Skip to content