fbpx

    טופס יצירת קשר


    השכרת אולם להרצאה מחיר

    הרצאות בתחומים שונים הן מאוד פופולאריות היום, והן נערכות במגוון עצום של נושאים, בין אם בנושא ספורט, אוכל, טכנולוגיה, עיצוב ולמעשה, כל תחום בו יש ביקוש אצל הקהל. בעידן המודרני, עם הרשתות החברתיות והתוכן הרב שמציף את הרשת, הרבה מאוד אנשים מצליחים לבנות לעצמם שם ורוצים להעביר הרצאות לקהל הלקוחות שלהם. במקביל, יש גם הרבה מאוד עסקים וחברות שמעוניינות בחדרי הרצאות על מנת להעביר הרצאות מקצועיות ללקוחות ולעובדים שלהן. כדי לקיים הרצאה, צריך חדר מתאים, ויש מספר מקומות בהם אפשר לשכור חדרים מקצועיים.

    מרחב למידה טכנולוגי חדשני

    מעטים הם המשרדים וכמובן שלא לכל אדם פרטים יש חדר מתאים להעברת סדנה. הצורך בתחום של השכרת חדרים מתאימים הוא גדול, וקיים במיוחד בכל מקום בארץ. הבעיה הגדולה ביותר היא שהלוגיסטיקה סביב העניין היא מטריחה ומטרידה, והחדרים לא תמיד עומדים בסטנדרט מינימלי. לאור הצורך הזה, הפתרון שמציעה מכללת אורין שפלטר הוא אידיאלי. המכללה החלה להשכיר את החדרים והכיתות שלה לגורמים פרטיים ומסחריים ועושה זאת דרך מעטפת שירותים איכותית, שכוללת לו”ז נוח, גודל מגוון ואבזור מלא.

    החדר האידיאלי

    כל החדרים בקמפוס התל אביבי של אורין שפלטר הם גדולים ויכולים להכיל בין 30 ל-70 אנשים, והם מאובזרים לחלוטין במקרנים, לוחות מחיקים ואפילו מחשבים בחלק מהחדרים. המחשבים הם רלוונטיים לסדנאות בנושאים טכנולוגיים והעוברים את הסדנה צריכים להתנסות בתוכן און ליין. בנוסף, בכל החדרים יש עמדת שתייה קרה וחמה ובעתיד אף יקום קיוסק במקום אשר ימכור מזון. כאשר מחפשים אחר השכרת אולם להרצאה מחיר ועלויות רואים שהתמחור של המכללה הוא הוגן, וזה מעבר לנוחות העבודה עם המכללה, אשר חוסכת את כל הנושא הלוגיסטי והופכת את התהליך לנעים הרבה יותר.

    תוצאות חיפוש

    חדר הרצאות בתל אביב

    חדר הרצאות בתל אביב – הדרך המושלמת להעברת תוכן אם אתם מחפשים חדר הרצאות להשכרה בתל אביב – כנראה שיש לכם הרצאה או קורס משמעותי שאתם רוצים להתכונן אליו כמו שצריך, ולמצוא את המקום האידיאלי להעברת התוכן שלכם. ניתן למצוא לא מעט מכללות ומקומות לימודים עם חדרי הרצאות, אך לא כל חדר הרצאות יוכל להעניק […]

    קרא עוד...
    חדר הרצאות להשכרה

    כאשר מחפשים חדר הרצאות להשכרה עבור העובדים שלכם, ישנם כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון – סוג החלל, גודל החלל וכמובן העלויות השונות הנלוות להשכרת אולם להרצאה. אבל ברוב המקרים, לא משתלם לנו להשכיר אך ורק בשביל הצורך במקום לסדנאות. לעיתים, משתלם יותר להשכיר חדר הרצאות לפי תעריף מקובל – בין אם מדובר בתעריף לפי שעה […]

    קרא עוד...
    השכרת אולם להרצאה מחיר

    מחיר חדר הרצאות להשכרה בתל אביב, הוא פקטור חשוב בהרבה מקרים, בהם מחפשים לשכור אולם. אך חשוב להבין על מה משלמים בעת ההשכרה, ומה מקבלים. לכן, חיוני לקחת בחשבון לא רק את המרחב הפיזי, אלא גם את חבילת השירותים הנלווים אליו.

    קרא עוד...

    הכיתות שלנו

    כיתת לימוד 104-סניף תל אביב

    כיתת לימוד 7 סניף חיפה

    כיתת לימוד 5-סניף חיפה

    כיתת לימוד 205-סניף תל אביב

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    טאגים מומלצים
    חלל עבודה / סטודיו
    משותף
    במודיעין
    השכרת אודיטוריום
    בתל אביב
    חלל / חללי עבודה
    להשכרה
    השכרת קליניקה
    תל אביב
    טאגים נפוצים
    עוד לא בוצעו חיפושי טאג בעמוד.
    Skip to content