fbpx

    טופס יצירת קשר


    לימוד סדנה מקום

    המטרה של כנסים וימי עיון היא להפגיש בין הרבה מאוד גורמים שרלוונטיים לעסקים שלהם, בין אם מדובר בלקוחות, קולגות או אנשי עסקים שונים. יש לאותם ימי עיון וסדנאות חשיבות גדולה, שכן הם מכנסים הרבה מאוד אנשים בעלי אותם תחומי עניין למקום אחד, בצורה מרוכזת ונכונה, ובכך יכולים לצאת עם מסקנות ועם הרבה מאוד ידע עם ערך רב. סדנאות יכולות להתמקד במכירות, בתוכן, בטכנולוגיה ולמעשה לכל תחום, אם כי חשוב לקבל את הפלטפורמה הנכונה כדי למקסם אותם. לא לכל חברה או אדם פרטי שרוצה להעביר סדנא יש חדר מספיק גדול ומאובזר, ולכן צריך לחפש אחד במקומות אחרים.

    השכרת כיתות במודיעין

    יש לא מעט מקומות שמשכירים חדרים גדולים לימי עיון, אך בהרבה מקרים החדרים הם לא מאובזרים, הלוגיסטיקה היא קשה ומתישה מדי ויש הרבה התעסקות שלא קשורה לתוכן עצמו, שזה הדבר הנורא מכל עבור אנשי התוכן. כאשר מחפשים אחר האפשרות לקיים לימוד סדנה מקום הוא קריטי וחייב להתאים לצרכים. לאחרונה, החלה מכללת אורין שפלטר להשכיר חדרי לימוד, כיתות ואודיטוריומים ללקוחות פרטיים ועסקיים באמצעות אפליקציה ייעודית בשיתוף OSCLASS. האפליקציה היא נוחה מאוד לשימוש ונותנת לוח זמנים מלא לחדרים של המכללה בקמפוס שלה בתל אביב. הקמפוס הוא מאוד נוח להגעה, הן בתחבורה ציבורית והן למגיעים עם רכב.

    מתוחזק עד הסוף

    לאורין שפלטר יש הרבה מאוד יתרונות, אם כי היתרון הכי גדול הוא האבזור המלא של החדרים. בכל חדר יש ריהוט ברמה גבוהה, עיצוב מודרני וכן עזרים כמו מקרנים, לוחות מחיקים ואפילו מחשבים בחלק מהחדרים. המחשבים חיוניים בחלק מהסדנאות, ניתן להשכיר כיתת מחשבים להשכרה או חדרי ישיבות להשכרה למטרה זו, לבטח אם מדובר בנושאים טכנולוגיים ואון ליין. בכל חדר יש עמדת שתייה קרה וחמה, וזה מראה על תחזוקה שוטפת וניקיון של המקום, מה שחסר בהרבה מאוד מקומות שמתיימרים להיות איכותיים ומתוחזקים.

    תוצאות חיפוש

    חללי למידה

    קיום אינטראקציה עם חברים ללימודים או עם קהל לקוחות הוא חשוב כיום לכל עסק. זה רלוונטי לעסק קטן או גדול, ולכל אחד שרוצה למקסם את זמן הלמידה או האינטראקציה שלו. לא לכל אחד יש חדר ישיבות או מקום בו ניתן לקיים כנסים או סדנאות. לכן, בהרבה מקרים צריך לבצע מיקור חוץ ולראות היכן אפשר לקבל […]

    קרא עוד...
    כיתת הדרכה להשכרה

    מעבירים הדרכה? כך תעשו את זה נכון אם אתם מעוניינים לשתף את התוכן שלכם ולהעביר הדרכה מסודרת – דעו כי יש לא מעט דרכים לבצע את המשימה. אתם יכולים למצוא כיתת הדרכה להשכרה ולהעביר את התוכן שלכם באופן נינוח ומוסדר למשל, שזו אופציה נפלאה ללא מעט אנשים.

    קרא עוד...
    מקומות למידה לסטודנטים בירושלים

    נראה כי נמאס לסטודנטים של היום ללמוד בארבע קירות, ויהיה מקום הלימודים מטופח ביותר. עם התקדמות הטכנולוגיה, נראה כי כל בני האדם מחוברים 24/7 למסכים. לכך יש השלכות הרות גורל. כמו למשל – השמנת יתר, או לחלופין ניוון שרירים. וכמובן מחסור בוויטמין הכה חיוני – D. כיצד ניתן להילחם בתופעה? ובכן, באמצעות מקומות למידה לסטודנטים […]

    קרא עוד...

    הכיתות שלנו

    כיתת לימוד 5-סניף חיפה

    כיתת לימוד 4-סניף חיפה

    כיתת לימוד 301-סניף תל אביב

    כיתת לימוד 3-סניף חיפה

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    טאגים מומלצים
    מקום לכנס / לכנסים
    עסקי
    השכרת חדר
    חדר / חדרי למידה
    טאגים נפוצים
    עוד לא בוצעו חיפושי טאג בעמוד.
    Skip to content