fbpx

    טופס יצירת קשר


    לימוד מחשבים למבוגרים

    הטכנולוגיה והמודרניזציה לעיתים מקשים מאוד על אנשים מבוגרים, שמתקשים להתמודד עם השינויים הדרסטיים בחייהם. עם זאת, לצד האנשים שנשארים מאחור, יש הרבה מאוד אנשים שרוצים ללמוד ולהתקדם, ולראות כיצד אפשר לשדרג את חייהם בהרבה מאוד אספקטים, ככל שהטכנולוגיה מאפשרת. יש כיום קורסים למחשבים למבוגרים שיכולים לעזור לכל אחד, אם כי צריך ללמוד אותם במקום הנכון. מכללת אורין שפלטר מציעה להשכרה כיתות מחשבים מתקדמים שמהוות פלטפורמה נהדרת לקיום סדנאות לימוד מחשבים למבוגרים בכל גיל. הכיתות החדישות מאוד נוחות וכוללות את כל האבזור הדרוש לסדנה מוצלחת. ניתן להשכיר את הכיתות דרך אפליקציית OSCLASS, אשר נותנת את כל המידע ומאפשרת אף להזמין את החדרים ללא התעסקות עם גורמים אנושיים.

    היכולת של אנשים מבוגרים לאמץ חידושים היא מוגבלת מאוד. הם לא גדלו מול מסכים ולפעמים מגיעים אטומים לרצון לשדרג את עצמם. עם זאת, יש כיום הרבה מאוד אפשרויות דרכן אפשר לעזור לאותם אנשים לקבל את השדרוג הבסיסי ביותר – השימוש באינטרנט. השימוש ברשת הוא טריוויאלי כיום והוא לא רק בשביל הכיף. יש הרבה מאוד פעולות שקל יותר לעשות דרך המחשב או הטלפון הסלולרי, וזה יכול לעזור להרבה מאוד אנשים מבוגרים לחסוך זמן וכסף. העולם מתקדם ואותם מבוגרים וזקנים לא צריכים להישאר מאחור, והפתרון הוא סדנת לימוד מחשבים למבוגרים בצורה מקצועית.

    מהו מרחב למידה | הגדרה

    סדנאות לימוד למבוגרים מעניקים לאותם אנשים את האפשרות לגלות את הרשת, ללמוד פעולות בסיסיות הן במחשב והן בסלולר ולראות שזה לא כל כך קשה ורחוק כמו שזה נדמה. במהרה, אותם אנשים מצליחים לתפעל מחשב בצורה בסיסית, לפתוח פרופילים ולתפעל אותם ברשתות החברתיות ואף לדאוג לתשלום של מיסים, דו”חות וחשבונות דרך האינטרנט, במה שחוסך המון זמן ומאמץ. הרשת יכולה לעזור לאותם אנשים למצוא חברים ותיקים וחדשים, לקבל ערך מוסף בנושא של תחומי עניין ותחביבים וכמובן, המון שעות פנאי שמתמלאות עם תוכן איכותי, ולא רק מול הטלוויזיה, שלמעשה שולטת בלו”ז שלהם לרוב.

    עולם חדש

    מי שמעביר את ההרצאות הללו הם לרוב אנשי מקצוע המתמחים ברשת ובעבודה עם קשישים, אם כי לא לכולם יש איפה להעביר את הסדנה. לכן, יש צורך בהשכרה של חדר גדול ומאובזר, עם מחשבים, על מנת שיהיה ניתן להעביר את הסדנה כמו שצריך. הפתרון נמצא אצל מכללת אורין שפלטר, אשר החלה להשכיר את החדרים המאובזרים והמושקעים שלה לכל דורש, והיא עושה זאת בשיתוף עם חברת OSCLASS, שמפעילה אפליקציה ייעודית שחוסכת התעסקות לוגיסטית מיותרת. לצורך מטרה זו תתאים השכרת חדר מחשבים או השכרת חלל לסדנאות .

    הכיתות שלנו

    כיתת לימוד 106-סניף תל אביב

    כיתת לימוד 4-סניף חיפה

    כיתת מחשבים 201 סניף תל אביב

    כיתת לימוד 203-סניף תל אביב

    בחר קטגוריה
    השכרת חדר
    אולם כנסים
    השכרת חדר ישיבות
    השכרת אודיטוריום
    השכרת כיתות
    מרחבי למידה
    השכרת כיתות לימוד
    חדר מחשבים
    השכרת כיתות מחשבים
    איפה להעביר סדנה / סדנת לימוד
    כיתות לימוד
    קבוצות למידה
    כיתות מחשבים
    השכרת משרד / משרדים
    מרחב למידה
    חלל / חללי עבודה
    חדר / חדרי סדנאות
    חדר עבודה
    השכרת חדר לסדנאות
    חדר ישיבות
    מקום / חלל להשכרה
    השכרת קליניקה
    חלל עבודה / סטודיו
    השכרת
    השכרת חלל / חללים
    חדר / חדרי הרצאות
    מקום / אולם הרצאות
    חדר / חדרי למידה
    השכרת אולם
    מקום לכנס / לכנסים
    בחר תתקטגוריה
    בחר מיקום
    הכל
    במודיעין
    במרכז
    ברמת גן
    תל אביב
    בפתח תקווה
    חיפה
    ראשון לציון
    בצפון
    בחיפה
    בתל אביב
    טאגים מומלצים
    השכרת משרד / משרדים
    חדר מחשבים
    חדר ישיבות
    קטן
    השכרת חדר
    ליום
    תל אביב
    טאגים נפוצים
    עוד לא בוצעו חיפושי טאג בעמוד.
    Skip to content